Ga naar inhoud

[OPGELOST] problemen IE6

Aanbevolen berichten

Sedert een week kan ik internet explorer 6 niet meer gebruiken, iedere keer ik ie6 opstart krijg ik de melding:

De webpagina kan niet worden weergegeven

Meest waarschijnlijke oorzaken:

• Uw computer is niet met internet verbonden.
  • Er zijn problemen op de website opgetreden.
  • U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.

Mogelijke acties:

bullet.png Verbindingsproblemen vaststellen

down.png Meer informatie

Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben, waaronder:

• De internetverbinding is verbroken.
  • De website is tijdelijk niet beschikbaar.
  • De DNS-server is niet bereikbaar.
  • De DNS-server heeft het domein van de website niet in een lijst.
  • Als dit een (beveiligd) HTTPS-adres is, klikt u op Extra en vervolgens op Internetopties en Geavanceerd. Zorg ervoor dat de SSL- en TLS-protocollen zijn ingeschakeld onder de beveiligingssectie.

Voor offline gebruikers

U kunt nog steeds geabonneerde feeds en sommige onlangs bekeken webpagina's weergeven.

Geabonneerde feeds weergeven

1. Klik op de knop Favorietencentrum favcenter.png, daarna op Feeds en vervolgens op de feed die u wilt weergeven.

Onlangs bezochte webpagina's weergeven (werkt mogelijk niet voor alle pagina's)

1. Klik op Extra tools.png en vervolgens op Offline werken.
  2. Klik op de knop Favorietencentrum favcenter.png, daarna op Geschiedenis en vervolgens op de webpagina die u wilt weergeven.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mozilla Firefox werkt perfect.

Weet er iemand wat ik hiertegen kan doen, ik kan het niet opnieuw installeren want dan krij ik de melding dat ie6 al op de pc staat geinstalleerd; en als ik ie6 probeer te verwijderen dan ben ik niet gemachtigd alhoewel ik administrator ben. Mijn os is Windows Vista.

Kan er mij iemand helpen om dit te doen werken oftwel een programmatje aanraden waarmee ik zonder problemen ie6 kan verwijderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is inderdaad niet slim om ie (internet explorer) te gaan verwijderen, het zit namelijk diep ingebakken in windows.

probeer inderdaad zoals jomba zegt om te updaten, of blijf anders gewoon bij firefox aangezien dit wel werkt en firefox ook nog eens stukken veiliger is!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dit zelf ook gehad, dit valt echt niet te fixen :(

Serieus alles geprobeerd, opnieuw geinstalleerd, 30 virusscans uitgevoerd. Geen resultaat.

Uiteindelijk Complete Format C: gedaan.

Maar zoals Dark_basics al zei, er zijn genoeg browsers te vinden die net zo makkelijk en overzichtelijk zijn als IE zoals Opera of Firefox :)

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor jullie reacties, ik zal dus gewoon verder firefox gebruiken, dit was ik toch van plan.

Het enigste waarvoor ik internet explorer nodig heb is voor msn, als ik via msn op mijn nieuwe berichten klik, is het altijd IE6 die opstart en ik denk niet dat het mogelijk is om dat te veranderen naar firefox.

Toch bedankt, ik zal wel eens proberen te upgraden naar IE7, maar dat is enkel beta dacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee dat klopt dat dit niet te veranderen is, maar daar is wel iets aan te doen.

stap over naar gmail xD nee, sorry dat was gekheid ;)

u kunt naar www.hotmail.nl gaan en daar uw gegevens invullen en zo komt u via firefox in uw postvak ;) hoeft u ook niet aan te melden met msn als u zomaar even snel uw mail wilt bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.