Ga naar inhoud

[OPGELOST] formateren

Aanbevolen berichten

Heb je de vorige download al volledig gewist (zowel het bestand als in firefox downloads)? Probeer het anders op een andere locatie te downloaden

ik heb het in mozila gewist maar local settings vind ik niet bij document and settings > administrator

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze map staat verborgen. Deze kan je weergeven door in de verkenner (deze computer e.d.) in het menu extra op mapopties te klikken. Klik op de tab weergave en scroll helemaal naar beneden in dat venster en zet het bolletje bij verborgen bestanden en mappen weergeven. klik op toepassen en dan op ok. Dan kan je die map zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb al een paar keer mijn pc geformateert in het verleden maar mijn bestanden zijn nooti alemaal weg alleen mijn drivers zijn weg en deze moet ik opnieuw instaleren maar mijn muziek enzo is niet weg wat heb ik misgedaan ? zou graag mijn pc opnieuw formateren

Uit dit verhaal leid ik af dat het formatteren niet is gelukt, omdat je zegt dat je bestanden er blijven opstaan. Wat na een (goede)format normaal niet de bedoeling is. Misschien lukt het daarom niet om je drivers te installeren. Ik zou dus aanraden om volledig opnieuw te beginnen. Dus formatteren via één van de tutorials.

Jürgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit dit verhaal leid ik af dat het formatteren niet is gelukt, omdat je zegt dat je bestanden er blijven opstaan. Wat na een (goede)format normaal niet de bedoeling is. Misschien lukt het daarom niet om je drivers te installeren. Ik zou dus aanraden om volledig opnieuw te beginnen. Dus formatteren via één van de tutorials.

Jürgen

het lukt maar had perongeluk geanuleert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.