Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geachten,

 

Vorige week maakte ik nog een fietsroute met het programma in onderwerp, doch vandaag krijg ik

mijn kaarten startpagina niet meer opgestart  !!

Ik bekom enkel een zwarte pagina i.p.v. de gewone kaart, met de fietsknooppunten, waarop

ik mijn toekomstige fietsroute moet aanmaken.

 

Kunnen jullie mij helpen in deze situatie ??

Zie de huidige printscreen in bijlage.

 


Schermopname(6).thumb.png.d3f031e628df442896c5becb8100e22e.png

 

 

 

Bedankt bij voorbaat.

Roland.

Geplaatst:

Ik zie dat jij de website van Fietsnet geopend hebt in de browser Edge. Daar verschijnt bij jou de landkaart niet.

Je hebt ook de browser Firefox geïnstalleerd op je pc. Open diezelfde website eens met de browser Firefox: https://www.fietsnet.be/routeplanner/default.aspx

Opent de website dan wel goed? Krijg je de landkaart met de rode bolletjes (met getal erin) dan wel te zien?

 

Bij mij opent die website van Fietsnet goed in Edge én in Firefox. Het ligt dus aan iets op jouw pc. Als bij jou de website wel goed opent in Firefox, dan kun je in Edge de cache gaan legen. Dat doe je zo:

 

Cache legen in Edge

  • Klik rechtsboven op de knop 'Instellingen en meer'. Dat zijn de drie stipjes.
  • Klik op Instellingen.
  • Klik op Privacy, zoeken en services.
  • Klik onder 'Browsegegevens wissen' op de knop Kiezen wat u wilt wissen.
  • Zet een vinkje bij Afbeeldingen en bestanden in de cache.
  • Verwijder alle andere vinkjes, als die er staan.
  • Klik op Nu wissen.
  • Sluit het tabblad 'Instellingen'.

En daarna probeer je de website weer te openen in Edge.

Geplaatst:

Beste Porrelaar,

 

Alvast bedankt voor uw zeer vlugge reactie.

 

Goed Nieuws !!

Het werkt op beide websites !!  Hoe het komt wet ik niet, doch het is zo !!

Ik nam eerst uw link, OK !!

Dan nam ik mijn link "Fietsnet" op beide sites, en het lukte eveneens !!!

 

Ik liet me abonneren op "Fietsnet" en zie hieronder hun antwoord, daar ligt misschien

het addertje.

 

image.png.baf38173b1cfb3c1f679c70eb7c199f3.png

 

Nog eens bedankt voor uw attentie  !!.

 

Roland.

Geplaatst:
1 minuut geleden, Rolle Gmail zei:

Het werkt op beide websites

Je zult bedoelen: het werkt in beide browsers (Edge en Firefox), want het gaat niet om verschillende websites. Het gaat om 1 (één) website die je in iedere browser kunt openen.

 

Maar het belangrijkste is dat jij nu weer fietsroutes kunt gaan plannen, omdat de website weer goed werkt bij jou. En daar gaat het om. Heel fijn dat je probleem spontaan is opgelost. Ik wens je weer veel plan- en fietsplezier.

Geplaatst:

Ik ben zelf ook regematig gebruiker van de fietsnet planner en ik heb geen problemen gehad.

De laatste week heb ik er echter niet mee gewerkt.

 

Maar het probleem is opgelost en dus kunnen we de vraag afsluiten.

Succes nog met je fietstochtjes. :top:

:locked2:

 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.