Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geen gegevens over je monitor, dan is het wel koffiedik kijken.

Je hebt problemen met je video kaart of de driver van je scherm.

Als eerste stap ga naar

de website van je scherm ga op zoek na de laatste driver en installeer die en kijk of dit je probleem oplost.

 

Geplaatst:

Ik zal deze stap opvolgen. Vind ik de driver door dit in het zoekvenster in te typen? 

Voor komende week reageer ik niet altijd, maar dit is omdat ik krap in mijn tijd zit.

Geplaatst:
Quote

Vind ik de driver door dit in het zoekvenster in te typen? 

Waarschijnlijk wel in de website van je monitor.

Anders het type en merk van je monitor doorgeven dan kunnen er anderen meezoeken.

4 minuten geleden, agie zei:

maar dit is omdat ik krap in mijn tijd zit.

Geen probleem, we wachten af.

Geplaatst:

Ik zou in de eerste plaats eens controleren of de functie 'Nachtlamp' uit staat.

Ga naar start > Instellingen > Systeem > Beeldscherm en zorg dat de schuifschakelaar bovenaan (onder Nachtlamp) UIT staat.

Geplaatst:

Ik heb de laptop AcerV3-771 nu bij mij thuis aangesloten en met dezelfde kabels en nu is er geen probleem.

Wat hier de oorzaak van is en begrijp ik niet, maar zal deze week op de andere locatie gebruiken en kijken wat er dan gebeurt. Hou graag de topic nog even open als dat oke is. Bedankt voor zover!

Geplaatst:

Heb je ook de instelling 'Nachtlamp' gecontroleerd? Als die op Aan staat zal de beeldschermtint wijzigen naargelang het moment van de dag/nacht, afhankelijk van de instellingen! Misschien heb je het probleem voor de eerste keer 's nachts opgemerkt en is het nu, overdag, verdwenen? Dat zou dit fenomeen verklaren.

Geplaatst:

Heb je de mogelijkheid om een extern beeldscherm aan te sluiten ?

Als je hetzelfde probleem ervaart, dan mag je bijna zeker zijn dat er iets mis is met het beeldscherm van je laptop.

Geplaatst:
Op 10/10/2023 om 13:56, agie zei:

Ik heb de laptop AcerV3-771 nu bij mij thuis aangesloten en met dezelfde kabels en nu is er geen probleem.

Wat hier de oorzaak van is en begrijp ik niet, maar zal deze week op de andere locatie gebruiken en kijken wat er dan gebeurt. Hou graag de topic nog even open als dat oke is. Bedankt voor zover!

 

De laptop op de andere locatie aangesloten en ook daar geen probleem!

Probleem is dus vanzelf opgelost! Er is ook een update geweest. Misschien dat dit de oorzaak was?

Bedankt voor jullie hulp en suggesties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.