Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Oke heb het gedaan en dit is het resultaat: 

 

Microsoft Windows [Version 10.0.22621.2506]
(c) Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.

C:\Windows\System32>DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth

Deployment Image Servicing and Management tool
Version: 10.0.22621.1

Image Version: 10.0.22621.2506

[==========================100.0%==========================] The restore operation completed successfully.
The operation completed successfully.

C:\Windows\System32>sfc /scannow

Beginning system scan.  This process will take some time.

Beginning verification phase of system scan.
Verification 100% complete.

Windows Resource Protection did not find any integrity violations.
 

Geplaatst:

OK, je Windows-zelf lijkt in orde (al geven deze testen nog geen volledige zekerheid)

 

Laten we dan even je logboeken gaan bekijken - ken je de logboeken van Windows?

 

Geplaatst: (aangepast)

Ok, ga naar Start, klik links op Start en typ in logboeken en klik dan op 'logboeken app'

Je krijgt dan zo'n venster:  image.png.3a144ae1d18e2e16dfa61fcf29a2c72f.png Klik daar dan Windows Logboeken open 

Het kan even duren eer de logboeken alle gegevens opgehaald hebben, even geduld dus.

 

Je krijgt dan zo iets:                                   image.png.3d9a385b2728b3770d75065d08710984.png

 

 

Klik eerst 1 open en rechts (zie 3 en 4) krijg je dan  3. een overzichtsveld van gegevens en 4 : een detailveld.

     Als je in 3 één van de gegevens aanklikt, komt telkens in 4 gedetailleerde info over dat veld staan.

Hetzelfde gebeurt als je 2 Systeem gaat openklikken.

 

Wat moet je nu doen?  zowel 1 als 2 na mekaar openklikken en dan in 3 op zoek gaan naar rode, foute vermeldingen die voorkomen op het tijdstip dat jij zo'n filmpje wilde bekijken  (*)

 

Kijk daar (op dat tijdstip dus) of je er terugkerende (dezelfde) foutmeldingen krijgt.

Moest er zo'n terugkerende foutmelding zijn, KLIK DAN EERST op die foutmelding, zodat in het venster 2 de gegevens van diè foutmelding getoond worden

 

       Een voorbeeldje: image.png.a3bbe8f6978c60081cdd418f8e57a971.png

Je ziet er het rode uitroepteken (links): daar is dus iets fout.

 

Zijn er dus (zowel  in 1 Toepassingen als 2 Systeem terugkerende fouten?

Indien dit zo is, vertel dan even wat bij die fout bij jou in 1 en 2 vermeld wordt.

Die gegevens kunnen ons op een spoor zetten.

 

(indien sommige dingen niet lukken of je vragen doen stellen: vertel het dan)

 

(*) het makkelijkst is dan van éérst zo'n filmpje te gaan bekijken, te wachten tot zo'n filmpje weer eens crasht. - Als je dan je logboeken opent, staan de vermeldingen ervan direct bovenaan - als je natuurlijk weet wanneer zo iets het laatst gebeurde, kan je ook op zoek gaan naar gegevens van dàt tijdstip))

 

 

 

 

 

aangepast door Passer
Geplaatst:

Ik heb bij Toepassing deze fout al gevonden op een tijdstip dat gisteren Google Chrome chrashte, zal dadelijk nog eens iets kijken om het exacte tijdstip te hebben.

 

Programma chrome.exe versie 118.0.5993.118 communiceert niet meer met Windows en is gesloten. Als u wilt zien of er meer informatie over het probleem beschikbaar is, controleert u de probleemgeschiedenis in het configuratiescherm van Beveiliging en onderhoud.

 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.