Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 minuut geleden, mercury2001 zei:

...schakeringen in weergave/intenssiteit van de buien, van heel licht blauw naar donker blauw/paars...

Dat doet de Regenradar in elk geval ook.

Geplaatst:
7 minuten geleden, Passer zei:

Buienradar is idd niet geweldig, 'k ga dus 'jouw' regenradar eens gebruiken.

Speciaal voor u had ik hem al op Gent gezet, Passer.

Een stad waar ik nog nooit geweest ben.

Geplaatst:

ah, daarmee stond hij dus op Gent - 'k had het gemerkt, maar geen directe verklaring gevonden ('k had Mijn locatie gebruiken nog niet toegestaan)

dank je Leono !  :)

Geplaatst:

hoy allen, opgelost ...., euvel bmoet zijn begonnen na het omschakelen van W10 naar W11; in Instellingen van FF heb ik onder Extensies en Themas Cookie AutoDelete ingeschakeld, pc herstart en alles terug oké, de website wordt weer normaal weergegeven; zou het kunnen dat die update naar W11 er iets mee te maken had? Allen bedankt voor het meedenken hé, mvg, Alain

2023-11-07_16-39-37.jpg

Geplaatst:

Het LIJKT me een goede verklaring, maar vroeg ik me direct af: diè extensie heb ik niet, dus waarom werkte het daarstraks bij mij ook niet dan?

Ik terug naar weerslag.be en... nu werken de filmpjes bij mij ook... ! Daarstraks bewoog er geen eentje, nu doen ze het wel allemaal...

Zou dus de verklaring wel die addon zijn of.. zou toevallig de site deze namiddag aangepast, geupdate,... zijn ??

Leono, Porrelaar: doet de site het bij jou nu ook?

Geplaatst: (aangepast)

geen idee van @Passer lijkt me ook eigenaardig, zou het toeval zijn dat rond hetzelfde tijdstip ze hun website hersteld hebben? Ik had het op PC (w11), laptop (ook W11) en iPhone (FF), in ieder geval alles oké voor het ogenblik

aangepast door mercury2001
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.