Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag

ik kan wel meerdere bureaubladen aanmaken via Taakbalk.
Maar op de nieuw, aangemaakte bureaubladen staan ook dezelfde pictogrammen als op de 1ste.
Kan ik voor elk nieuw bureaublad, nieuwe, andere snelkoppelingen en pictogrammen plaatsen.
Zo bieden de verschillende bureaubladen den ook de mogelijkheid om nieuwe pictogrammen en programma's te scheiden.

dank voor de help

roup

Geplaatst:

Niet wat je eigenlijk vraagt, maar je kan rechts op je bureaublad klikken, kiezen voor Nieuw en daar dan bij Map

en zo krijg je een map op je bureaublad staan waarin je dan verschillende snelkoppelingen kan plaatsen.

Dan moet je niet telkens wisselen van bureaublad.

Op die manier doe ik het: de drie omcirkelde iconen zijn telkens mappen met snelkoppelingen in

op die manier 'houd je progs en apps ook samen'

image.png.3c046d4dc214a6cdadd7c0ebc9a5721b.png

Geplaatst:

Ik gebruikte vroeger daarvoor Yodm 3D.

Ik dacht dat je daarmee tot 4 bureaubladen kon aanmaken en op elk bureaublad kon je andere programma's of snelkoppelingen plaatsen.

Zo had ik een bureaublad met alles op wat voor de job was en een ander blad waarop alles stond wat ik gebruikte voor het forum.

Het programma is al meer dan 15 jaar niet meer bijgewerkt maar het is nog steeds gratis beschikbaar.

Het werkte perfect onder win 7 maar of het onder win 11 ook werkt kan ik niet bevestigen maar ik zou zeggen: probeer het eens.

Succes.

• 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.