Ga naar inhoud

Draadloos internet beveiligen

Aanbevolen berichten

Gast ep-junior
Geplaatst:

Mijn vraag is heel simpel.Hoe beveilig ik mijn draadloos internet en kan dit met een eventueel gratis programma??

Wederom mijn grootste dank gaat uit naar diegene dat me proberen te helpen.;-);-)

Geplaatst:

een gratis programma heb je in principe niet nodig. Je draadloze router bevat zo al een beveiligings systeem. daar een WPA2 wachtwoord aanmaken en je bent al een heel eind.

Gast ep-junior
Geplaatst:

En hoe doe je dat???Sorry voor de onwetendheid.

Geplaatst:

1. log in in je router: zie handleidingen welk ip adres je moet gebruiken ( vaak in de range van 192.168.xxx.yyy)

2. indien je zelf nooit een paswoord voor je router hebt ingevoerd, vind je de standaard in je handleiding.

3. ga naar de rubriek beveiliging en daar kan je dan meestal een paswoord instellen.

Uw handleiding brengt vaak de meest logische oplossing voor je problemen.

groeten, bart

Gast ep-junior
Geplaatst:

Moet ik dus op zoek naar mijn handleiding.

Geplaatst:
...zie handleidingen welk ip adres je moet gebruiken...

**off-topic**

Aha daarvoor dienen die dingen, dacht dat deze bedoeld waren voor bepaalde niet nader omschreven nood situaties. :rofl::rofl:

Gast ep-junior
Geplaatst:

Vandaag laat moeten werken maar de handleiding is gevonden.Zal voor morgen zijn tijdens de voetbal.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.