Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

neen, ook vandaar lukt het niet, maar daar komt wel de mogelijk om een ander passwoord in te stellen. als dat lukt, gaart dat dan voor outlook ook werken?

Mijn antwoorden komen later op de dag. want dat moet dan op de laptop van mijn vrouw gebeuren.

het is mij ook onmogelijk om te reageren langs mobiel, want daar moet ik beeldjes herkennen enz en uiteindelijk komt er dat al iemand anders is ingelogd

 

Geplaatst:

Als je daar ook niet kan inloggen is je wachtwoord niet correct,wachtwoord resetten, online inloggen om te zien of het met het nieuwe wachtwoord wel lukt.

Indien ja daarna outlook instellen. (zal dan waarschijnlijk ook via automatische accountconfiguratie lukken).

Geplaatst:

heel raar, echt lukken doet het niet, maar dit is wat er gebeurd, nadat ik het wachtwoord heb aangepast: ik ga langs jouw hint terug naar webmail, krijg dat het passwoord niet goed is, maar als ik dan verder ga, logt hij in.

Ook een nieuw account maken lukt niet.

niet.jpg

niet-2.jpg

niet-3.jpg

niet-4.jpg

niet-5.jpg

Geplaatst:

ik krijg dus niet:

erver voor inkomende e-mail (IMAP):

  • Adres: imap.proximus.be
  • Poort: 993
  • Beveiliging: SSL

Server voor uitgaande e-mail (SMTP):

  • Adres: relay.proximus.be
  • Poort: 587
  • Beveiliging: STARTTLS

Maar

mailkader.jpg


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.