Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dag,

ik heb nog niet lang eM client, ik heb dit willen instellen maar ik kan emails ontvangen maar niet versturen. naast verzenden staat er 'geen account" hoe kan ik dit in orde krijgen ?

mvg

Geplaatst:

Wat versta je onder "naast verzenden staat geen account"?????

 

Welk e-mail account heb je ingevoerd? Een gmail, Telenet, Skynet,......... account?

Mak je gebruik van pop of imap?

Geplaatst:

Ga in eM client naar Menu-> Accounts...

 

 

image.png.3da6788466b2f0da6a0827454f98c0ba.png

 

Selecteer daar in het linker deelvenster je Telenet account (1).

Klik dan op IMAP (2)

 

image.png.4aae8ece712432c15fbf95e3881dbbb1.png

 

 

 

Controleer dan of onderstaande instellingen met die van jouw overeenkomen.

Controleer ook gebruikersnaam en paswoord.

 

image.png.e2f4b61750ab9509bebcafd7f7b26ba6.png

 

 

Klik dan op SMTP en controleer je instellingen.

 

image.png.ad4afd0c560fd24edc69d23dfe6b6218.png

 

Als je een e-mail via je Telenet account, en er zijn meerdere e-mail accounts aanwezig, wil versturen controleer dan ook of het bewust account geselecteerd is.

image.png.966afd7d0fa01798fcff6072a0a686f1.png

 

 

 

Geplaatst:

Heb je het account aangemaakt zoals hieronder getoond? Anders verwijderen en opnieuw invoegen!

 

 

Klik op Account toevoegen.

image.png.29463a3d4367cbb2f1d48b50d13b97bc.png

 

 

Geef je e-mail in. Zorg dat Automatisch instellen geselecteerd is. Klik dan op Starten.

 

image.png.f403551c2e294810d873a6b8e1119fb1.png

 

Volgend scherm krijg je.

image.png.514b730d3f22f2b263caffb615ec250f.png

Dan krijg je onderstaand scherm met vermelding imap, klik op Ja.

 

image.png.eb2a26ae37d479c676b3e51261c68c32.png

 

Dan krijg je volgend scherm met smtp, klik op Ja.

 

image.png.199c9c924de4f5a90f1e3fa879ba044d.png

 

Geef verdere details in.

 

image.png.612221457db19783639ce7d74e681901.png

 

 

Ik koos voor "doorgaan zonder versleuteling".

 

image.png.4069d7f1586d72821b6dd8cdb724e65e.png

image.png.4161ef400d51df961aaab82f6ef4180c.png

 

 

Geplaatst:

goedenavond ,

ik heb eM client verwijderd en dan opnieuw geïnstalleerd en nu kan ik ontvangen en verzenden.

wat eerst verkeerd liep weet ik niet maar nu is het in orde. bedankt voor je tijd.

mvg

 

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.