Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo, hoe ga ik te werk om vroegere verwijderde bestanden (restanten) volledig te verwijderen, dus met volledig behoud van de bestande prog's en huidige bestanden

mvg,

Alain

aangepast door mercury2001
Geplaatst:

Hallo,

Ja dit is eigenlijk de veiligste manier, met clean tools heb je nog wel eens de kans teveel te verwijderen.

Via deze optie in Windows zelf is de veiligste, gebruik ook meteen de optie Systeembestanden opschonen.

Geplaatst:

Hallo @abbs , toch een probleem, ik heb misschien mijn vraag niet duidelijk gesteld; na het toepassen van dat progje blijk er toch nog een heel groot aantal 'lost' files op de schijven te zien, deze werden dus niet verwijderd, het betreffen wel vroegere dokumenten, foto's en veel vroeger verwijderde of geopende bestanden, hoe verwijder ik deze zodat ik de huidige pc kan verkopen, enkel met zijn bestaande programma's? mvg, Alain

Geplaatst:

Hallo,

Dat is een geheel ander verhaal, wil je de pc verkopen aan een vreemde is Windows schoon erop zetten het besten.

Maar hierdoor verwijder je ook de vele geïnstalleerde programma's.

Geplaatst:

je komt al een heel eind verder als je een nieuw account aanmaakt (moet wel met administratorrechten) en als je dan na de verplichte herstart opstart in dat nieuwe account kun je jouw oude account verwijderen inclusief alle bijbehorende (persoonlijke..) bestanden.

nb ik hoop wel dat je goed van backups bent voorzien....

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.