Ga naar inhoud

nieuw bericht wordt automatisch gemarkeerd met SPAM

Aanbevolen berichten

Hallo, een vraag : via Telenet webmail krijg ik berichtjes van HELENA binnen, direct gemarkeerd als SPAM, komen dus in mijn spam map terecht; dit naast de vele dagelijks tientallen spam mails. Ik kan echter de vermelding SPAM niet verwijderen uit het onderwerp, blijft steeds als SPAM gemarkeerd, zelfs de regel vind ik niet terug, zie bijlage , what happens? mvg, Alain2024-03-18_11-34-14.jpg.7705db4034dc28fdd4dffc025e29e7e4.jpg2024-03-18_11-34-14.jpg.7705db4034dc28fdd4dffc025e29e7e4.jpg

2024-03-18_11-42-29.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dergelijke berichten (van Helena) betekenen dat je arts een medicatie voorschrift heeft opgemaakt.

Staan die berichten in de inbox of in de spam folder?

Als ze in de inbox staan, wil dat zeggen dat de spamcontrole het verdachte vind en ze als waarschuwing het label "spam" geeft maar ze niet in de spam folder zet tot jij bevestigd dat het spam is.

Staan ze in de spam folder, dan kan je ze normaal gezien wel selecteren (aanvinken) en aanduiden als niet-spam.

Dan zouden ze weer in de inbox moeten verschijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.