Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, een vraag : via Telenet webmail krijg ik berichtjes van HELENA binnen, direct gemarkeerd als SPAM, komen dus in mijn spam map terecht; dit naast de vele dagelijks tientallen spam mails. Ik kan echter de vermelding SPAM niet verwijderen uit het onderwerp, blijft steeds als SPAM gemarkeerd, zelfs de regel vind ik niet terug, zie bijlage , what happens? mvg, Alain2024-03-18_11-34-14.jpg.7705db4034dc28fdd4dffc025e29e7e4.jpg2024-03-18_11-34-14.jpg.7705db4034dc28fdd4dffc025e29e7e4.jpg

2024-03-18_11-42-29.jpg

Geplaatst:

Dergelijke berichten (van Helena) betekenen dat je arts een medicatie voorschrift heeft opgemaakt.

Staan die berichten in de inbox of in de spam folder?

Als ze in de inbox staan, wil dat zeggen dat de spamcontrole het verdachte vind en ze als waarschuwing het label "spam" geeft maar ze niet in de spam folder zet tot jij bevestigd dat het spam is.

Staan ze in de spam folder, dan kan je ze normaal gezien wel selecteren (aanvinken) en aanduiden als niet-spam.

Dan zouden ze weer in de inbox moeten verschijnen.

Geplaatst:

hallo, bedankt, maar komen toe in de spam map, ik kan ze éénmaal markeren als niet-spam, ze komen dan in de Inbox terecht, met nog steeds de vermelding van SPAM, mvg, Alain

Geplaatst:

Kan je een regel maken om ze in de inbox te houden?

Misschien eens kijken bij de mail instellingen in "mijn telenet" of je Helena kan toevoegen op de whitelist.

Dan worden ze niet meer als spam gemarkeerd.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.