Ga naar inhoud

PC slaat vast

Gast wackoo

Aanbevolen berichten

Gast wackoo

Beste PC Helpforum,

Mijn pc slaat vast nadat ik een programma heb opgestart om een dvd te bekijken. Ik heb dit met verschillende programma's gehad waaronder

VLC player

Cyberlink Power DVD

BS player

Soms slaat ie meteen vast, waarna alleen nog maar de resetknop uitkomst bied. Maar soms speelt ie een stukje film probleemloos af en slaat ie vast na het op de correcte wijze afsluiten van het bewuste programma.

Ik heb de programma's al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dit mocht niet baten.:bawling:

Weet iemand een eenvoudige en niet al te ingrijpende oplossing????

alvast bedankt voor de moeite

hier stond een volledig overbodige animatie van een dansende kat

thank you very much

grtzz wackoo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Heb je dit enkel voor als je een filmbestand wil afspelen? je hebt het dus niet voor dat de pc vastloopt als je gewoon werkt?

Wat als je het bestand afspeelt met windows movie player?

Zijn het bestanden die op je pc staan of is het werkelijk een dvd die je invoegt en afspeelt?

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wackoo

Hey,

het komt alleen voor bij een filmbestand (video ts, iso of een dvd gebrand/origineel)

heb het nog niet geprobeerd met media player (omdat deze geen iso of video ts afspeelt)

grtzz wackoo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wackoo

Hey Robke,

ik kan het wel proberen met een avi bestand, maar ik wil video ts, iso en dvd's afspelen. Hier zoek ik een oplossing voor. Voor dit probleem zich aandeed, kon ik alles afspelen met vlc, zelfs gedeeltelijk gedownloade films (om de kwaliteit te checken). Later heb ik ook andere programma's geprobeerd, maar zonder resultaat.

Ik heb nog een 2e pc en daarop draaid alles prima. Hierop draaien dezelfde programa's en deze werken zonder problemen. Het probleem ligt volgens dus niet aan de programma's , maar aan iets anders.

grtzz Wackoo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wackoo

Lijkt me niet. Heeft ruim een jaar probleemloos gedraaid met dezelfde videokaart. Er zijn wel 2 nieuwe dvd branders ingezet door de computer work shop!

grtzz wackoo

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.