Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
Geplaatst:
Op 6/4/2024 om 09:44, clarkie zei:

 

 

 

Op zijn minst verwarrend omdat je eerst aangeeft dat je problemen hebt met de ItsMe en KBC App. Niet dus?

 

Wat het cookies probleem betreft, en je aangeeft dat cookies correct ingesteld staan, probeer onderstaande 4 mogelijke oplossingen:

 

  1. Open een nieuw browservenster.
  2. Wis het cachegeheugen van de browser en verwijder de cookies. Meer informatie over het wissen van het cachegeheugen en de cookies.
  3. Browse privé. Meer informatie over privé browsen in Chrome.
  4. Wijzig de privacyinstellingen van uw browser. Meer informatie over het wijzigen van de privacyinstellingen.

 

Lost dat je probleem nog niet op?

Indien een App als Norton ( of gelijkwaardig) aanwezig schakel uit en probeer opnieuw.

 

Nog dezelfde foutmelding? 

Test eens met een andere browser zoals https://play.google.com/store/search?q=firefox&c=apps&hl=nl&gl=US 

Lukt het met deze browser wel? Verwijder dan Google Chrome volledig van de smartphone en installeer opnieuw.

 

Nog niet opgelost? Misschien toch best eens een reset van je toestel doen.

 

Dag Clarkie,

Het probleem is opgelost. Ik heb de betreffende apps rechtstreeks in de browser geopend en daar lukte het inloggen nu wel.
Na de volledige procedure doorlopen te hebben kreeg ik de correcte gevraagde informatie.
Nu functioneert alles ook via de apps zelf, inclusief Itsme.

Nogmaals dank voor uw medewerking. 

Dit ter info.

 

Jan

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.