Ga naar inhoud

D-partitie vol


Aanbevolen berichten

Misschien gebruikte Patric het programma EaseUS Partition Master vandaag voor het eerst?

Er zijn recent geen nieuwe bestanden op die D partitie geplaatst. De meeste mappen zijn van 2018. Alleen de map sources is gewijzigd op 12/11/2023. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

EUPM gaf een mogelijkheid om met één klik de d schijf te vergroten, maar ik moest betalen, blijkbaar geen gratis tool. Is trouwens een trial denk ik.

Zelf heb ik er ooit eens mailstore home opgezet, dit kan weg maar is niet zo groot denk ik. Anders nooit iets.
Als die d schijf weg is kan hij dus niet meer naar fabrieksinstellingen, dus terug naar win 10, waarna ik kan opwaarderen naar 11.

Maar is het dan mogelijk om een externe DVD te maken die dit wel nog mogelijk maakt?

Is maar om alle gegeven opties eens te bekijken . Liefst die vergroting doen met EUPM maar liever niet betalen. Is er een ander programma of tool dat wel gratis is?

 

mvg

 

Patric

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Baert Patric zei:

Als die d schijf weg is kan hij dus niet meer naar fabrieksinstellingen, dus terug naar win 10, waarna ik kan opwaarderen naar 11.

Klopt, maar je hebt nog wel je C waar dat die 11 op staat en waarmee je verder kan. (en eventueeel - wat ik je aanraad - maak je (geregeld) een systeembackup op een externe of stick)

 

Die EUPM heeft het niet in zich, maar dat is geen probleem: Minitool Partition Wizard heeft het wel in de freeversie:  https://www.partitionwizard.com/comparison.html

(het is een prima progje dat goed zijn werk doet - 'k heb het zelf al jaren in gebruik voor die dingen)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Passer voor de nieuwe tool. Hier zie ik zelfs geen problemen voor de d schijf. Ik zal die EUPM maar best verwijderen.
Ik heb wel een externe schijf van 1 GB waar ik geregeld een systeem backup maak in windows. Of is het beter met AOMEI?

 

mvg

 

Patric

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat laatste is eigen keuze, Patric , maar als je AOMEI kènt (het gebruik ervan) dan denk ik dat dit wat meer mogelijkheden heeft dan Windows.

(maar ik gebruik er geen van beide voor, dus ik ken ze eigenlijk niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.