Ga naar inhoud

Laptop wordt steeds trager


jufingrid

Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

euh... 'bedoel je 'dit' of 'dat'' - antwoord: ja, inderdaad...  :vraagteken_animatie:

 

Even herhalen dan maar :)  :  bedoel je

a. de post van Kweezie  (als je dus klikt op 'bericht van 25 april' ?

of

b. op  image.png.5323268fbabd43dd517daa7dad6d90bf.png

 

? ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry, Jufingrid, maar wàt van de twee lukt er niet: a aanklikken of b aanklikken?   (zie mijn vorige post)

Dàt er iets niet lukt heb ik wel door, maar niet welke van  die twee je niet lukt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat je blijkbaar mijn bericht van 25 april niet meer kan openen, geef ik het hier opnieuw.

Hopelijk kan je nu wel verder.

Succes

 

Ik zie sporen van een F-Secure beveiliging in je browsers. Die heb je niet nodig omdat je al de browser beveiliging van Kaspersky gebruikt maar dat kan wel alles vertragen.

We gaan die dus opruimen samen met nog wat andere overbodig geworden zaken.

 

 

Afbeelding

Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST64.exe aanwezig is.

 

fixlist.txt 4.09 kB · 15 downloads

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST64.exe en kies voor de optie Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28/5/2024 om 10:27, kweezie wabbit zei:

Omdat je blijkbaar mijn bericht van 25 april niet meer kan openen, geef ik het hier opnieuw.

Hopelijk kan je nu wel verder.

Succes

 

Ik zie sporen van een F-Secure beveiliging in je browsers. Die heb je niet nodig omdat je al de browser beveiliging van Kaspersky gebruikt maar dat kan wel alles vertragen.

We gaan die dus opruimen samen met nog wat andere overbodig geworden zaken.

 

 

Afbeelding

Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST64.exe aanwezig is.

 

fixlist.txt 4.09 kB · 15 downloads

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST64.exe en kies voor de optie Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

Lieve mijnheer, ik word er gek van! Zodra ik het bericht aanklik op mijn computer slaat hij hem er meteen uit. "er is een probleem opgetreden" wat ik ook probeer niet te omzeilen.. Ik vrees dat ik u moet bedanken maar dit blijkt niet te kunnen.. (beveiliging?) 

Groetjes Ingrid. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, jufingrid zei:

Ik vrees dat ik u moet bedanken maar dit blijkt niet te kunnen..

Zo snel geven wij niet op hoor!

 

Ik heb je een mail gestuurd met de instructies en de fixlist.

Als je de mail niet ziet in je inbox, kijk dan in je spam map of die daar niet zit.

 

Als het lukt om de fixlist te downloaden en de fix uit te voeren, mag je de fixlog gewoon hier op hier forum posten.

Succes.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, kweezie wabbit zei:

Zo snel geven wij niet op hoor!

 

Ik heb je een mail gestuurd met de instructies en de fixlist.

Als je de mail niet ziet in je inbox, kijk dan in je spam map of die daar niet zit.

 

Als het lukt om de fixlist te downloaden en de fix uit te voeren, mag je de fixlog gewoon hier op hier forum posten.

Succes.

 

Ik heb nu dit...FRST.txt

fixlist (1).txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat er iets fout is gegaaan.

Je hebt een 2de,maal FRTS64.exe gedownload, wat helemaal niet nodig was want je had die al.

Het bestand fixlist dat je hier bijvoegd is wat ik je heb gestuurd.

Het bestand frst is wel nieuw maar daaruit blijkt dat de fix niet (correct) werd uitgevoerd.

 

Zou je de instructies nog eens goed willen lezen en opnieuw uitvoeren?

Het bestand wat ik nodig heb is fixlog.txt

succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, kweezie wabbit zei:

Ik vrees dat er iets fout is gegaaan.

Je hebt een 2de,maal FRTS64.exe gedownload, wat helemaal niet nodig was want je had die al.

Het bestand fixlist dat je hier bijvoegd is wat ik je heb gestuurd.

Het bestand frst is wel nieuw maar daaruit blijkt dat de fix niet (correct) werd uitgevoerd.

 

Zou je de instructies nog eens goed willen lezen en opnieuw uitvoeren?

Het bestand wat ik nodig heb is fixlog.txt

succes.

Pffffffff, en dat op mijn verjaardag... 😬 Ga mijn best doen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een verouderd onderwerp. Heb je een gelijkaardige vraag? Start dan een nieuw topic in dit forumonderdeel aub.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.