Ga naar inhoud

VPN

Aanbevolen berichten

dus als ik het goed begrijp, is voor mij niet altijd eenvoudig, dan is mij norton beveiligingssoftware ok, maar heb ik mij teveel bijkomende zaken laten aansmeren? zaken die ertoe leide dat ik nu bijna 140 euro betaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik zie, gildc, is HitmanPro. Dat is niet hetzelfde als HitmanPro.Alert.

HitmanPro.Alert verkrijgt u hier. Tegenwoordig komt er eerst een proefperiode van 30 dagen voor de volledige versie. Dat was vroeger niet.

Daarna gaat het verder als gratis versie en dan pas ziet u hetzelfde als ik zie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok. Hitman is nu goed geïnstalleerd en heb als antivirus ook avira geïnstalleerd. Ik denk dat ik dit nu kan afsluiten. Met mijn oprechte dank voor jou verhelderende tussenkomst. Groeten Gilbert 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was de abonnementsperiode van Norton 360 afgelopen?

Ik vraag dit uit pure nieuwsgierigheid, want het is niet echt een relevante vraag. Misschien is het zelfs een privacyonvriendelijke vraag.

Ik zou zelf niet snel een programma verwijderen als ik er nog een aantal maanden voor betaald had. 

In elk geval heel goed dat HitmanPro.Alert nu correct bij u is aangekomen. Het is echt een zinvol programma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen dit is voor mij geen privacy onvriendelijke vraag. Mijn abonnement loopt nog tot in november. Mijn echtgenote haar gsm en tablet maakt ook gebruik van dit abonnement . Ik ga nu zien of ik het kan uitschakelen op mijn pc en toch zorgen dat het bij mijn echtgenote verder van dienst is tot november

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt trouwens ook scannen met HitmanPro.Alert. (Rechtsklik bij het programma-icoon in het systeemvak). Als je dat doet komt HitmanPro. (!)

Hij vertelt je of er iets mis is, maar alleen in de volledige versie verwijdert hij het dan ook. Bij de gratis versie moet je het zelf verwijderd zien te krijgen (het aangegeven pad volgen, meestal).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.