Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Telkens ik Word, PPT, ... gebruik, worden de commando's tot in het oneindige herhaalt. Als ik bijvoorbeeld hond typ gaat dit in het oneindige door en blijft hij maar hondhondhondhondhond verdertypen, of bij de control-v toets blijft hij maar kopiëren. Bij de online toepassing van Office komt dit niet voor.

Ik heb reeds mijn laptop naar fabrieksinstellingen gezet en het toetsenbord geüpdatet. 

Alvast bedankt.

Geplaatst: (aangepast)

Heb je dit probleem nadat je je laptop naar fabrieksinstellingen hebt gezet of ervoor?

Indien erna: heb je normaal gezien toch opnieuw Microsoft Office moeten installeren!

Al eens geprobeerd MS Office te herstellen?

Veronderstel dat een herstelpunt terugzetten niet meer beschikbaar nadat je de fabrieksinstelling hebt teruggeplaatst?

aangepast door Calvus
Geplaatst:

Hoi, bedankt voor het antwoord!

Het probleem was er zowel voor als na het terugzetten naar fabrieksinstellingen.

Geplaatst:

Lijkt me toch sterk op een probleempje met jouw MS Office (welke versie?).

Waarom ik dit denk: wel omdat ná het terugzetten naar fabrieksinstellingen MS Office van je laptop zou moeten verwijderd zijn geweest.

Je antwoord dus niet op mijn vraagje of je "dan MS Office ook opnieuw hebt moeten installeren nadien"?

Indien ja, lijkt het mij niet logisch dat, die eventuele fout in MS Office ná een nieuwe installatie toch nog voorkomt?

PS: ik moet er vandaag voor de rest van de dag tussenuit, heeft een andere helper enig idee? Graag.

Geplaatst:

Koppel eens een extern toetsenbord aan je laptop. Wat is dan het resultaat?

Kijk ook eens naar de instelling van de herhaalsnelheid van je toetsenbord.

Maar kijk zeker eens bij "Toegankelijkheid> Toetsenbord". "Filtertoetsen" moet UIT staan.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.