Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Best Formuleden 

Ik gebruik Google Chrome maar nu lukt het me niet om de Language  naar Nederlands in te stellen hoe moet ik dit doen heb volgens mij alle geprobeert zie afbeelding . 

johnnyboy 

Naamloos 1.png

Geplaatst:

ik vermoed dat je op de drie puntjes achter nederlands moet klikken en dan nl als weergave taal moet aanvinken.

en wellicht daarna 'omhoog' maar dat moet je zelf maar even ontdekken.

Geplaatst:
2 minuten geleden, falstring zei:

ik vermoed dat je op de drie puntjes achter nederlands moet klikken en dan nl als weergave taal moet aanvinken.

en wellicht daarna 'omhoog' maar dat moet je zelf maar even ontdekken.

@falstring

dank je wel daar staat hij nu op maar nog steeds engels .

Geplaatst:

Nadat je Nederlands hebt ingesteld als voorkeurstaal, moet je Chrome afsluiten en weer opnieuw openen.

Dat laatste heb je waarschijnlijk nog niet gedaan.

Hier de handleiding om de weergavetaal te wijzigen:

663cb0476a5e1-Taal_wijzigen.png

Dus hetzelfde als wat falstring schreef, maar met als extra dat je Chrome daarna opnieuw moet opstarten.

En nadat je Chrome opnieuw hebt opgestart, moet het er ongeveer zo uitzien:

663cb0ba24dac-Voorkeurstalen.png

Bij mij stond op plaats 4 Japans. Hoe dat nu kan weet ik niet, want ik spreek, lees en schrijf geen Japans. Japans heb ik dus zelf verwijderd uit dat lijstje.

Geplaatst:
3 uren geleden, porrelaar zei:

Nadat je Nederlands hebt ingesteld als voorkeurstaal, moet je Chrome afsluiten en weer opnieuw openen.

Dat laatste heb je waarschijnlijk nog niet gedaan.

Hier de handleiding om de weergavetaal te wijzigen:

663cb0476a5e1-Taal_wijzigen.png

Dus hetzelfde als wat falstring schreef, maar met als extra dat je Chrome daarna opnieuw moet opstarten.

En nadat je Chrome opnieuw hebt opgestart, moet het er ongeveer zo uitzien:

663cb0ba24dac-Voorkeurstalen.png

Bij mij stond op plaats 4 Japans. Hoe dat nu kan weet ik niet, want ik spreek, lees en schrijf geen Japans. Japans heb ik dus zelf verwijderd uit dat lijstje.

@porrelaar

Precies gedaan wat je beschreven hebt maar geen resultaat zie foto .

Naamloos 1.png

Geplaatst:

Wat gebeurt er als u de twee keer Engels verwijdert?

Heeft u misschien een Engelse Chrome geïnstalleerd? (Zal wel niet).

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.