Ga naar inhoud

DNS adres


gildc

Aanbevolen berichten

ik gebruik norton daar ik via deze ook bescherming heb op de gsm van mijn echtgenote, haar tablet en mijn tablet.

als ik u goed begrijp dan kan ik bij deze gewoon ook norton verwijderen en windows defender inschakelen.

wat VPN betreft : ik heb mijn abonnement stop gezet maar dit volstaat klaarblijklijk niet en dien ik protonVPN nog op een anderen plaats te verwijderen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, je kan Norton en ProtonVPN best grondig verwijderen, zie: (Download Revo Uninstaller Free - Remove unwanted programs easily

Die tablets/gsm hebben in principe hun eigen anti-virus systemen, naargelang het Androids/Windows/Apple zijn en behoeven eigenlijk geen extra bescherming. Dit is enkel een verkoopsargument van Norton en Co.

Let ook op met het abonnement: hopelijk is dit niet automatisch doorlopend.

Windows Defender schakelt zichzelf automatisch in als het bemerkt dat er geen ander anti-virus programma meer actief is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok bedankt voor deze nuttige info.

Proton VPN zie ik niet staan in de lijst van Revo

Zal morgen nog eens nazien en dan de voorgestelde stappen uitvoeren

ik hou u op de hoogte

voor nu reeds een hartelijke dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.