Ga naar inhoud

muziek van platenspeler komt niet binnen via usb


vxvk

Aanbevolen berichten

Ik was zelf niet tevreden over de kwaliteit van het geluid van het mp3 bestand dat ik had gedownload van archive.org. Te dof en te zacht.

 

Daarom voeg ik hieronder een nieuwe poging toe. Daarvan is de kwaliteit van het geluid (volgens mij dan) hetzelfde als op YouTube.

 

Om het audiobestand te downloaden klik je met de rechter muisknop op de afspeler die in dit bericht onderaan staat en in het contextmenu kies je dan 'Audio opslaan als'

Met een afbeelding ter illustratie:

 

665343fe1f61f-2024-05-26_16_13_13-.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben al een lp van Nico Carstens. Die kunnen we gewoon afspelen. Maar het gaat hem speciaal om deze versie. Volgens hem is hij wel een beetje sneller dan hij zich herinnert, maar het gaat hem dus speciaal om deze plaat. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben al meer platen gekocht via internet. Maar sommigen zijn niet goed af te spelen. Er zijn platen bij met 16 2/3 snelheid. Ze kosten zo'n € 100.- per stuk en daar komen nog douanekosten bij. Dus het gaat niet om het geld. En het ging ook speciaal om deze versie en speciaal om Skokiaan. Mijn man en ik hebben vroeger samen hele nachten op zo'n langspeelplaat gedanst. Ik praat dan over 1955. Hij had die langspeelplaat meegenomen van een reis naar Zuid-Afrika die hij als bordenwasser maakte. Als je ouder wordt denk je aan al die dingen. Voor mijn man was het absoluut onmogelijk om er achterheen te gaan, maar ik kan dat nog wel. Met jullie hulp natuurlijk. Ik stuur de mp3 naar mijn gmail op mijn tablet. Dan kan ik hem afspelen via een blue tooth tuner. Mijn man kan hem dan net zo vaak horen als hij wil. Dansen kan niet meer.🙂 Mijn man is 87 en ik ben 85. Maar heel erg bedankt allemaal. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.