Ga naar inhoud

e-mail op tweede pc plaatsen

Aanbevolen berichten

Beste,

Hopelijk zit ik hier juist met mijn vraag.
Mijn vriendin, die ik vaak meehelp, heeft een eigen zaak. Nu wil zij dat ik ook op mijn pc van mij thuis uit ook de e-mail van haar zaak kan lezen en ook beantwoorden. Echter, dit is geen gewoon adres zoals outlook of gmail.

Het firma-adres is : info@ NAAM BEDRIJF.be. VRAAAGJE: naam bedrijf, is dit dus de domeinnaam zoals men zegt, of ook DNS, een server? En waar is die server dan, op haar PC denk ik? Mis,juist??

Nu, bij een gewoon e-mail adres zoals gmail is dat eenvoudig. Als ik het wachtwoord krijg is dit zo gefixt, maar nu is dit een vraagteken voor mij.
Kan u mij enige info geven bij mijn vragen en een oplossing bieden voor ons probleem? Wat moet bij mij eventueel geïnstalleerd worden en welke gegevens zijn hier nodig?

Dank bij voorbaat.

Patric

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het firma-adres info@bedrijf.be is een mailadres gekoppeld aan haar domeinnaam bedrijf.be. Dit mailadres kan je als bijkomend account inbrengen via het mailprogramma dat jezelf gebruikt. Het hangt er dus vanaf met welk mailprogramma je dit mailadres wil beheren. Net zoals bij de mailadressen die je beheert via GMail moet je hier ook beschikken over het wachtwoord om toegang te krijgen tot haar mailadres op de server waar dit beheerd wordt. Als je ons even meedeelt in welk mailprogramma je dit info@bedrijf.be wil gebruiken, kunnen we je nog gedetailleerd verder helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je de nieuwe versie van Outlook gebruikt, klik je eerst op "Account toevoegen" en op het volgende scherm het mailadres info@bedrijf.be ... en dan werk je verder af volgens de instructies op de volgende schermen.

account toevoegen.JPG

email toevoegen.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

• kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.