Ga naar inhoud

Windows 11 vraagt naar opnieuw activeren! ( PC is zeker 4j oud en nooit moeten doen )

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat mij nu wel opeens opvalt: v4-lover onderscheidt punt 1 en punt 2, maar je kunt er net zo goed drie punten van maken. Dan is productcode wijzigen punt 3.

Wat er mis zou kunnen gaan?

Misschien dat de ingegeven code geen geldige Pro code is? En dat daar dan weer moeilijk over gedaan wordt?

Geplaatst:

De originele, werkende key zou altijd moeten kunnen werken (tenzij ondertussen ergens anders gebruikt, weinig waarschijnlijk.)

En TS kan nog altijd die code, mocht die onverhoopt toch niet werken, altijd opnieuw veranderen naar de code die binnenkort verloopt. 

We wachten af wat @v4-lover gaat doen.

Geplaatst:
1 uur terug, Leono zei:

Wat mij nu wel opeens opvalt: v4-lover onderscheidt punt 1 en punt 2, maar je kunt er net zo goed drie punten van maken. Dan is productcode wijzigen punt 3.

Wat er mis zou kunnen gaan?

Misschien dat de ingegeven code geen geldige Pro code is? En dat daar dan weer moeilijk over gedaan wordt?

De code ingeven komt pas tevoorschijn als je op 2 geklikt hebt. Zijn dus geen 3 punten!! ( had wel gekund als je dit niet wist)

Bedankt iedereen. Heb alles gelezen. Zal code noteren, herstelpunt maken en afwachten.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Dag iedereen.
Nog even antwoord geven lijkt me de juiste instelling.

Deze morgen voor 9.49u  kreeg ik nog steeds die melding om Win te activeren.

Verliep vandaag om 9.49u!!!!

Voor dit tijdstip kreeg ik nog steeds die meldingen om Win te activeren.

Nu zijn we 10.35u en alles werkt perfect en de melding is weg.

Moest Windows nog stoppen met werken wat ik niet verwacht zal ik terug bericht posten.

Wat er juist aan de gang is ....geen idee maar misschien zijn hier wel mensen die iets defig kunnen zeggen hierover.

Nogmaals dank u iedereen voor de aangeboden hulp.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.