Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste, computer met windows 11, ik kan mijn afbeelding bureaublad niet veranderen, ik zie alleen bureaublad achtergrond dat lukt wel, ik heb er eerder een afbeelding opgezet, wil deze nu aanpassen maar kan zelfs niet zien waar de huidige afbeelding is opgeslagen, graag een bruikbare tip, waarvoor dank

Geplaatst: (aangepast)

Welkom op het forum @computerscherm

Er zijn verschillende manieren om je bureaubladachtergrond te wijzigen;

Methode 1:

Klik met de rechter muisknop op een lege plek op je bureaublad.

Er zal een menu verschijnen. Klik in dat menu op 'Aan persoonlijke voorkeur aanpassen'.

Er zal een nieuw venster openen met als titel 'Persoonlijke instellingen'.

In het rechter paneel moet je dan klikken op 'Achtergrond'.

In het volgende venster klik je achter 'Een foto kiezen' op de knop 'Door foto's bladeren':

6659b93fe22f2-door_foto_s_bladeren.png

Daarna wordt de map Afbeeldingen geopend in de Verkenner.

Zoek een eigen foto op die jij mooi vindt, maar open hem niet. Klik een keer op die foto om hem te selecteren (de achtergrond van de naam van de foto zal dan blauw worden als teken dat hij geselecteerd is).

Klik dan onderaan in dat venster op de knop 'Afbeelding kiezen'.

Methode 2:

Open je map met Afbeeldingen en zoek een geschikte foto uit. Onthoud de naam. Open de foto niet; als je hem al geopend hebt, dan sluit je hem weer. Klik met de rechter muisknop op de naam van de foto. Er verschijnt dan een contextmenu. Klik in dat contextmenu op 'Als bureaubladachtergrond gebruiken'.

6659ba60765ea-methode_2.png

Succes en laat even weten of het gelukt is.

aangepast door porrelaar
Geplaatst:

Bedankt voor de duidelijke uitleg, ik heb het ondertussen zelf gevonden, gisteren 3u voor gezeten, en vandaag snel gevonden, het gaat steeds over bureau ACHTERGROND, bij opstarten computer komt mijn keuze foto ervoor, na +/- 30 sec veranderd een andere afbeelding als bureaublad afbeelding, ik had via een link Wallpaper HD een foto gekozen die als bureaublad verscheen, en als je op dat icoontje klikt (veel kleurtjes) rechts onderaan daar waar je ook moet klikken om een externe schijf veilig te verwijderen, wel op dat icoontje door dat te openen, kon ik die foto verwijderen, en blijft de achtergrond foto verschijnen, niet echt duidelijk, ze spreken over achtergrond, terwijl het bureaublad geen achtergrond is, naar mijn gevoel, de wallpaper HD was de boosdoener

Dus deze topic mag dicht

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.