Ga naar inhoud

Prullebak leegt niet met schijfopruiming


Liesbeth*

Aanbevolen berichten

Het schijnt wel eens vaker voorgekomen te zijn: zie deze draad op TenForums.

 

Daar gaat het echter om iemand met meer dan één schijf (is bij u misschien ook het geval want ik zag schijfletter E:).

 

Maar deze persoon kon de Prullenbak helemaal niet meer leegmaken.

 

Het probleem werd wel opgelost, maar het ziet niet erg eenvoudig uit.

 

Nu zie ik dat u de schijfopruiming voor schijf C: gebruikte. Hoe rijmt dat met uw Prullenbak in E:?

 

Het schijnt dat je voor elke schijf een eigen schijfopruiming hebt. Ik leef zelf al mijn je hele leven met één schijf: de C:-schijf.

aangepast door Leono
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad 2 schijven de C en de E op de E: staan dus mijn Paint shop pro bestanden die ik niet kwijt wil en regelmatig naar de externe schijf verplaats.

Maar geen idee ik verplaats gewoon alles naar de prullenbak die op de C staat. Maar zal nu dan eens kijken hoe het is als ik de schijfopruiming met de E doe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was net bezig een antwoordje te formuleren, maar zie nu dat Leono me voor was.

 

 

Ter verduidelijking:

Elke schijf heeft zijn eigen 'prullenbak'. Je moet dus schijfopruiming doen voor élke schijf.

Ofwel, als je alles uit de prullenbak wil verwijderen (dus bestanden afkomstig van verschillende schijven), kan je in verkenner met de rechtermuisknop klikken op prullenbak, en dan 'prullenbak leegmaken'.

 

Prullenbakleegmaken.png.f5ccf9932d9f7c3164b11f3fb2b874f9.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.