Ga naar inhoud

Heb geen toegang tot bestanden


Bammens

Aanbevolen berichten

Hallo,
Ik heb al mijn Word bestanden op een externe schijf staan. Nu heb ik een nieuwe laptop gekocht en daar de externe schijf aangehangen. Toen gewerkt in Word. Toen ik de externe schijf weer aan mijn pc koppelde, had ik opeens geen toegang meer tot de bestanden. Ik was niet gemachtigd. Op mijn pc werk ik met Windows 10, op mijn laptop met Windows 11.

Wat moet ik doen?

Bij voorbaat dank voor de reacties.

Vriendelijke groet,

Bammens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooit ook eens meegemaakt - het is dan een kwestie van rechten (en je kan dààr mee gaan werken, al is het volgende eenvoudiger als het werkt):

 

probeer dit eens: kan je nog één van die bestanden naar een andere schijf/map kopiëren?

 

Zo ja: haal al de bestanden van de externe af, plaats ze ergens anders, formateer dan je externe opnieuw en plaats de bestanden er terug op.

't Is al enkele jaren geleden, maar ik dacht dat dit werkte (èn de makkelijkste en kortste weg was)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Passer sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.