Ga naar inhoud

Excelbestand


Siebe1970

Aanbevolen berichten

Goedendag, 

 

Ik ben Siebe en nieuw hier op het forum. Sinds vorig organiseer ik een wedstrijd en heb dat toen op papier gedaan, maar zou dat graag in excel willen hebben. Is er iemand die zin en tijd heeft om me hier bij te helpen. Zou hier heel erg mee geholpen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Siebe1970,

 

welkom op het forum.

Dit is echter zo'n algemene zaak dat het een hoop over-en-weer-gepraat gaat worden, vrees ik.

 

Versta ik het goed: je wil beginnen met Exell (en zo'n blad maken), maar je kent nog (bijna) niets van Exel ?

Dan denk ik dat een onlinecursus eerst aangewezen is..?

(maar misschien wil een Exelkenner het wel proberen?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, djutoch zei:

Laat maar komen Siebe, tijd heb ik genoeg. Wel graag duidelijkheid  wat je wilt bereiken, desnoods een foto wat je op papier hebt gedaan, je excel versie zou ook wel handig zijn.

 

1 uur geleden, Passer zei:

Siebe1970,

 

welkom op het forum.

Dit is echter zo'n algemene zaak dat het een hoop over-en-weer-gepraat gaat worden, vrees ik.

 

Versta ik het goed: je wil beginnen met Exell (en zo'n blad maken), maar je kent nog (bijna) niets van Exel ?

Dan denk ik dat een onlinecursus eerst aangewezen is..?

(maar misschien wil een Exelkenner het wel proberen?)

Heb wel wat kennis van excel, maar zag dat er al iemand had gereageerd, die bereid is om te helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, djutoch zei:

Van mij mag dat, echter eventuele oplossingen ( zonder privé gegevens van jou kant, discretie verzekert) ga ik wel posten zodat andere leden er ook iets aan hebben.

Je hebt pb. Tuurlijk mag e.e.a gepost worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk mag je dat vragen. Het gaat mij er niet om dat het niet op het forum mag, maar ik heb idd gevraagd om hulp en er is iemand bereid om me daar mee te helpen. Dan leek het mij makkelijker om dat dan via email te communiceren met diegene.

Heb hem via pb gevraagd om emailadres.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Siebe1970 zei:

Dan leek het mij makkelijker om dat dan via email te communiceren met diegene.

Dat is dus nu juist niet hoe een forum werkt.

Je stelt een vraag op een forum en iedereen kan hierop antwoorden en als je met een soortgelijke vraag zit kun je hier dus gebruik van maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.