Ga naar inhoud

Excelbestand


Siebe1970

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden, popipipo zei:

Dat is dus nu juist niet hoe een forum werkt.

Je stelt een vraag op een forum en iedereen kan hierop antwoorden en als je met een soortgelijke vraag zit kun je hier dus gebruik van maken.

Ik heb een vraag gesteld en iemand heeft daarop gereageerd. Mag ik diegene dan geen pb sturen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/6/2024 om 17:01, Siebe1970 zei:

Mag ik je een pb sturen? Dat werkt makkelijker denk ik.

Voor wat dit betreft, dacht/denk ik het ook (omdat er - vrees ik - zoveel stappen na mekaar moeten gezet worden en als je met verschillenden ook verschillende antwoorden gaat geven,

dan draait het in de soep en wordt er van de hak op de tak gesprongen. Gevaar voor afdwalen en door mekaar praten dus.

 

Langs de andere kant is het idd één van de grote principes van fora dat de gegeven oplossingen en vragen zoveel mensen zouden moeten kunnen bereiken.

 

Ik zou dus voorstellen van het voorlopig nièt via pd verder te doen,

te vertellen, jSiebe1970, waar je op dit ogenblik staat. Ik merk dat er nog mensen zijn die je willen helpen, laten we ze de kans geven.

(jij houdt in de gaten dat ze/we wat op het spoor blijven waar jij op verder wil gaan)

 

Zie je dit zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Passer zei:

Voor wat dit betreft, dacht/denk ik het ook (omdat er - vrees ik - zoveel stappen na mekaar moeten gezet worden en als je met verschillenden ook verschillende antwoorden gaat geven,

dan draait het in de soep en wordt er van de hak op de tak gesprongen. Gevaar voor afdwalen en door mekaar praten dus.

 

Langs de andere kant is het idd één van de grote principes van fora dat de gegeven oplossingen en vragen zoveel mensen zouden moeten kunnen bereiken.

 

Ik zou dus voorstellen van het voorlopig nièt via pd verder te doen,

te vertellen, jSiebe1970, waar je op dit ogenblik staat. Ik merk dat er nog mensen zijn die je willen helpen, laten we ze de kans geven.

(jij houdt in de gaten dat ze/we wat op het spoor blijven waar jij op verder wil gaan)

 

Zie je dit zitten?

Dat was ook de reden dat ik het via pb wou doen. Iedereen heeft dan verschillende oplossingen en dat werkt in mijn ogen niet. Ik snap ook de reacties van de mensen op dit forum. En tuurlijk zullen er ook dingen gepost worden als wij er niet uitkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Wij dienen enkel als noodoplossing? nee bedankt.

 .[a1000].End(xlUp).Offset(1).Resize(, 26) = geg
    End If
   End With
   End If
With Sheets("Afgewerkte mengers")
    Set nr = .Range("a2: a" & .[a1000].End(xlUp).Row).Find(T_0.Value)
    If Not nr Is Nothing Then
        nr.Resize(, 26).Value = geg
    Else
    If .[a2] = "" Then
        .[a2].Resize(, 26) = geg
    Else
    .[a1000].End(xlUp).Offset(1).Resize(, 26) = geg

 

 

aangepast door kape
Opmerkingen verwijderd !
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mijn bedoeling is om hulp te krijgen bij het maken van een excel bestand. Op internet rondgekeken en kwam ik hier terecht. Mijn vraag gesteld en daar heeft iemand op gereageerd die me daar bij wil helpen en daar ben ik erg dankbaar voor. Mijn kennis van excel is niet zo dat ik zelf zoiets niet kan maken. Daarom hier hulp gevraagd. Lijkt mij niets mis mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.