Ga naar inhoud

Invalid or missing reCAPTCHA token

Aanbevolen berichten

Wat betekent dit eigenlijk ? Ik wil inloggen op Pit en pit waar ik al jaren bestellingen doe en dit lukt nu niet meer . Ik krijg bovenstaande melding in de onderwerpregel ; Invalid or missing reCAPTCHA token

Ook probeer ik een volledig nieuw account aan te maken en krijg ik ook dezelfde melding . Ik werk met windows 11 en Google Chrome als brower . Ik heb ook Edge geprobeerd maar krijg dezelfde melding .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon gecopieert na een search ;

Easy Ways to Fix reCAPTCHA Not Working in All Browsers
  1. Restart your device.
  2. Check your internet connection.
  3. Use a supported browser.
  4. Update your browser.
  5. Deactivate browser extensions.
  6. Change your IP address.
  7. Create a new user profile.
  8. Disable your VPN.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat mij zeggen dat na een nachtje rust de dag er op ik zonder problemen heb kunnen inloggen bij Pit en Pit . Geen foutmelding meer . Wat er dan mis is gegaan is voor het moment een raadsel .

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Op 26/6/2024 om 20:48, Teo zei:

Laat mij zeggen dat na een nachtje rust de dag er op ik zonder problemen heb kunnen inloggen bij Pit en Pit . Geen foutmelding meer . Wat er dan mis is gegaan is voor het moment een raadsel .

De fout zit niet noodzakelijk bij jou, dit kan ook veroorzaakt worden door een (tijdelijke) slechte verbinding, een fout op de website of bij de opmaak van de verkoopssite. Captcha-errors komen veelvuldig voor ... en worden ook veelvuldig (zonder duidelijke aanwijzing) weer opgelost😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

• kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.