Ga naar inhoud

Document zoek

Aanbevolen berichten

Mag even terug komen op het berichtje van "porrelaar" van 05-07-24 om 15.10 uur.
Kleine aanvulling misschien: men mag niet vergeten het "schijfruimtegebruik" uitgedrukt in GB (zie printscreen 3) ook in te stellen naargelang de grote van je HDD/SSD en rekening houdende met je gebruikte OS + de geïnstalleerde programma's..
Zo niet staat die op 0 % en worden er alsnog géén herstelpunten gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had inderdaad het idee , om met een herstel de laptop weer terug te krijgen zo als het moest zijn .

Herstel lukte niet , maar dat is inmiddels weer goed .

Verder had ik gehoopt op een simpele handeling wat betreft het terug vinden van mijn wachtwoorden lijst 

Dat blijkt dus een groter probleem te zijn , maar daar heb ik een helder ogenblikje voor gehad .

Ik heb nl. alles wat op de laptop staat ook op een usb stick staan , dus opgelost.

Verder doe ik eigenlijk niet zo veel meer met mijn laptop, en ben veel meer op m,n tablet gaan werken .

Ook ben ik weer blij verrast , met de antwoorden /hulp  die mij toegezonden werden .

Allemaal fijn mensen , dank daar voor .

M.a.w. , ik wil deze discussie graag afsluiten , want waar het mij om ging is weer goed .

Link naar reactie
Delen op andere sites

• kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.