Ga naar inhoud

Outlook (Office365) contacten importeren wil niet

Cil

Aanbevolen berichten

De vorige mails van mij kunnen worden gesloten, want zie dat daar veel vragen tussendoor staan.
Ik plaats hier mijn(ons) volgende probleem.

Goedenavond
Ik en een vriendin van me hebben een probleem met het importeren vanuit de contacten Gmail(personen) naar Outlook(Office365)
Zodra we exporteren als CSV(Outlook) en importeren in Outlook een foutmelding. (ook geprobeerd om via kladblok bewerken/vervangen de , weg te halen maar het probleem blijft.
Ik doe een screentje toevoegen
Tevens heeft mijn vriendin een probleem met de verzonden mail, ze kan verzenden en ontvangen, maar in haar verzonden items is dat niet zichtbaar.
Controle gedaan in de Mail/geavanceerd maar daar staan de vinkjes goed.

Please help.

outlook foutmelding.jpg

outlook foutmelding-2.jpg

outlook3.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het eerste probleem is er eentje dat bij velen de haren doet uitvallen. Vele tips op internet en er bestaan ook Apps om dit vervelend karweitje op te knappen ( voor de een werkt het voor de ander niet).  Google je foutmelding maar eens, tips genoeg.

Het tweede probleem.... de verzonden mails staan niet in het postvak "verzonden".

Bij mij is die map ook leeg, maar staan die netjes in de map "Sent". Dus kijk eens of er een map "sent" aanwezig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het volgende hebben we gedaan, Via Office 365 opnieuw alles geïnstalleerd.
Outlook geopend en deze in de nieuwe modus gezet.
Toen vanuit Gmail de CP opgeslagen en importeren is in een keer gelukt.
Ook zijn nu de verzonden berichten zichtbaar.
Is wel even wennen, maar voor zover we nu kunnen zien, loopt hier zowel op laptop/pc en mobiel nu alles synchroon.
Ook het maken van een groep CP is gelukt.
Nu nog even vogelen hoe het werkt in de mail bij "zoeken "bv  door de A in te tikken, maar dan komen toch niet alle cp naar voren die met een a voorkomen.
Tot zover dus weer lekker geknutseld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.