Ga naar inhoud

WiFi kwijt


Theo2602

Aanbevolen berichten

In de plaats waar mijn computer staat heb ik (lang geleden) met een kabelverbinding naar mijn box van Proximus, een Linksys extender staan. Die heeft dezelfde naam als mijn Wifi aan de box.

Enkele jaren geleden, en nu weer, is plots die naam verdwenen en staat er Linksys Extender Setup. Op zich geen probleem, maar plots is ook mijn beveiliging verdwenen.

Hoe stel ik dat terug in???

Met dank bij voorbaat

P.S. soms kan ik pas een dag la

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Theo2602 zei:

In de plaats waar mijn computer staat heb ik (lang geleden) met een kabelverbinding naar mijn box van Proximus, een Linksys extender staan. Die heeft dezelfde naam als mijn Wifi aan de box.

Enkele jaren geleden, en nu weer, is plots die naam verdwenen en staat er Linksys Extender Setup. Op zich geen probleem, maar plots is ook mijn beveiliging verdwenen.

Hoe stel ik dat terug in???

Met dank bij voorbaat

P.S. soms kan ik pas een dag later antwoorden omdat ik maar enkele uren per dag aan de computer zit.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is:

ik had voor die Linksys dezelfde naam als aan de box van Proximus ingesteld Laat ons zeggen JEFKE

Dan had ik ook hetzelfde wachtwoord: laat ons zeggen: ikweethet

Maar plots komt JEFKE in de plaats waar mijn computer staat niet meer, en staat er gewoon Liksys Extender Setup en zonder bescherming: dus geen wachtwoord

Nu zou ik terug JEFKE met wachtwood: ikweethet instellen

Ik heb dat nog eens, met de hulp hier gedaan, maar heb het niet bewaard en op de website van het forum vind ik het ook niet terug.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor Theo, je zal je misschien herinneren dat ik je indertijd geholpen heb met de installatie ervan.

- Geef nog eens het type van die extender op?

- Heb je iets gedaan aan het apparaat want dat staat blijkbaar terug op zijn fabrieksinstellingen?   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is zeer vreemd, want die kan enkel naar zijn fabrieksinstellingen, gaan via de reset-knop.

Maar goed, als je je laptop verbindt met zijn netwerk (iets in de stijl van "Linksys AP Setup ***"), geraak je dan in zijn instellingen via je browser (http://ap.linksys.com)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.