Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik had een VPN gedownload om te kijken of je met een VPN in het buitenland voetbal kan kijken. Nu dat is niet zo Ziggo go word dus geblokkeerd. Nu heb ik via configuratiescherm VPN verwijderd maar met opstarten komt telkens de vraag of ik VPN wil inschakelen. Had al gezocht maar kan niks meer vinden. Hoe raak ik die melding kwijt.

Geplaatst:

Ik maak zelf geen gebruik van een VPN, dus ik moest even gaan zoeken op internet. Jij maakt(e) gebruik van VPN Nederland.

Die software kun je pas downloaden nadat je een account bij VPN Nederland hebt aangemaakt. Meer uitleg daarover vind je hier: https://www.vpnnederland.nl/help/download-activatie

 

Hoe je dat abonnement bij VPN Nederland weer op kunt zeggen wordt hier uitgelegd: https://www.vpnnederland.nl/help/abonnement-activatie

Lees daar wat er staat onder de kopjes:

  • Hoe zeg ik mijn abonnement op?
  • Hoe kan ik mijn VPN Nederland account verwijderen?

 

Je abonnement opzeggen en je account laten verwijderen moet je dus eerst doen: eerst je abonnement opzeggen en daarna je account bij VPN Nederland. Het definitief verwijderen van je account kan een paar uur duren. En daarna pas de software verwijderen, als ik het allemaal goed begrepen heb.

Geplaatst:
23 uren geleden, Liesbeth* zei:

Nu heb ik via configuratiescherm VPN verwijderd maar met opstarten komt telkens de vraag of ik VPN wil inschakelen

Die VPN werd dus niet grondig verwijderd, gezien hij nog steeds opgestart wordt via Windows (opstart-apps)

- Schakel die opstartapp uit;

- Verwijder bedoeld programma grondig (bv. met Revo Uninstaller)

En voer dan de suggestie van @porrelaar uit indien je gebruikt maakt van VPN Nederland.

 

  • 4 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

 

Bedankt voor je reactie.

Als je met de rechtermuisknop op een leeg gedeelte van de taakbalk klikt en kiest voor "Taakbeheer" of "Task Manager", en dan kijkt onder het tabblad "Opstarten" of "Startup" staat de VPN Nederland applicatie daar nog tussen? Zo ja, kun je hier dan op klikken en dan op "Uitschakelen" of "Disable" klikken en dan checken of dit het probleem voor je oplost?

Mocht je nog vragen hebben of tegen problemen aanlopen laat het weten, we helpen je graag verder.

Met vriendelijke groet,

 

Dit is dus de oplossing want daar stond het nog plaats het hier ook even kan gemakkelijk zijn wellicht voor een ander. Want kreeg de pop-up niet weg en daar had ik om gebraagd.

 

aangepast door Liesbeth*
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.