Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Oke, de naam Corine moest ik hebben, maar als ik dan al die mp4 bestanden selecteer en recover, gebeurd er niets

image.thumb.png.aed5b38cb102c52aec0f83402ec65042.png

Geplaatst:
10 minuten geleden, Cil zei:

De filmpjes kan ik ook gewoon bekijken in de preview? maar zodra ik restore, komt die niet in de mapj

image.png.157f50ec75ea6d400fe6bffae802964f.png

Geplaatst:

Als ik het programma afsluit moet ik morgen dan weer opnieuw beginnen? Denk toch dat ik het moet aanschaffen, zie nl dat je niet meer dan 256kb met een demo kan gebruiken

Geplaatst:
4 minuten geleden, Cil zei:

Als ik het programma afsluit moet ik morgen dan weer opnieuw beginnen? Denk toch dat ik het moet aanschaffen, zie nl dat je niet meer dan 256kb met een demo kan gebruiken

Inderdaad als ik 1 jpg recover komt die wel in de juiste map, dus morgen kijken of ik van degene waarvan de schijf is wat euro kan lostroggelen

Geplaatst:

Als je het programma afsluit zal het vragen of de scaninformatie moet opgeslagen worden.
Je kan dan beslissen waar je die info opslaat, bv. je bureaublad.
Bij het heropstarten van het programma kan je die info gebruiken en hoef je dus niet meer opnieuw (lang) te scannen.

Geplaatst:

Maar welke koopversie zou ik moeten nemen? Sowieso moet ik navraag doen voor een ander soort betaling, heb geen creditcard oid, uitsluitend betaalkaart

Geplaatst: (aangepast)

Zomaar een (wild?) ideetje tussendoor:

Ik had lang geleden ook een schijf die door Windows niet herkend werd en geen schijfletter kon toegewezen krijgen.

Ik heb de PC opgestart in Linux, en daar werd de schijf, met alle data, gewoon zichtbaar én bruikbaar.

Zou dit een optie kunnen zijn om uit te proberen?

Ik heb geen ervaring met Linux, maar dit is mij toch gelukt.

Je kan Linux opstarten van een USB-stick, zonder het te moeten installeren. Natuurlijk moet er eerst zo'n USB aangemaakt worden, maar dat gaat eenvoudig.

Ik heb nu even iets anders te doen, maar kom straks wel de antwoorden bekijken.

aangepast door nokiaprox
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.