Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De gewone R-STUDIO (uiterst links op je afbeelding).

Vadertje Staat zal daar wel BTW bijtellen....

Je krijgt dan een licentie-code waarmee je je huidige exemplaar kan activeren.

Geplaatst:
Op 5/1/2024 om 16:12, Cil zei:

Die U ging wel oke, zonder malware melding, maar kan niet verder want ik heb video TS map, en die komt niet voor bij de vraag
image.png.209e14f3ec7dcba4e49850d9730086dd.png

8 minuten geleden, p38cyq zei:

Hallo Cil, is het een beetje gelukt?

Op 10/8/2024 om 12:29, Cil zei:

Oke, ik ga er vanavond mee aan de slag, nu Veeeeeel te warm, Dank je wel, Ik laat het je weten

Geplaatst:

Gister helaas geen tijd ervoor gehad, Programma nu gekocht en is druk aan het recoveren.
Ik zie al een heleboel filmpjes voorbij komen.
Nu gaan ze voorlopig even in een partitie op mijn eigen harde schijf, want er kwam in het begin een melding dat ik navraag moest doen waar de externe op afgedraaid werd? en moest vragen welk type tv? Ik heb van de vriendin een nieuwe externe mee gekregen  van 2 tb met ntfs?
Maar hoe kom ik er nu achter wat het moet zijn?

image.png.3c466dc18f709bedc10ec15feb17bbf6.png

Geplaatst:

Het is klaar,

Van de 66 filmpjes zijn er 5 niet werkend, vermoedelijk beschadigd, maar een superscore zo toch? Weet niet of die nog te herstellen zijn? Maar dat hoor ik dan wel.

Geplaatst:

Ik begrijp je vragen niet zo goed.

- Recoveren doe je in een map op een andere schijf. Je kiest beiden zelf.

- Navraag op welke externe er afgedraaid werd? Mogelijks werd hier bedoeld met welk programma het bestand moest afgespeeld worden. R-Studio beschikt (ingebouwd) over de meeste players.

- Welk type TV? Begrijp ik helemaal niet? Heeft in  principe geen verband met de recovery.

Is inderdaad een superscore....61 bestanden ( op de 66) gerecupereerd, en wel van een beschadigde HDD, goed gedaan. Misschien wel besteed geld!

Mogelijks kan je toch die 5 beschadigde bestanden alsnog herstellen (via CMD : chkdsk /V/R), uit te voeren op die HDD).

Geplaatst:

oke ik ga er dan vanuit dat als ik die gevonden films op een nieuwe externe ga zetten het op een tv usb zou moeten werken, 
Met die chkdsk /V/R) via CMD snap ik dan weer niet goed HOE? als ik CMD in opdrachtprompt doe kom ik niet verder met die v/r

Geplaatst:
12 minuten geleden, Cil zei:

oke ik ga er dan vanuit dat als ik die gevonden films op een nieuwe externe ga zetten het op een tv usb zou moeten werken, 
Met die chkdsk /V/R) via CMD snap ik dan weer niet goed HOE? als ik CMD in opdrachtprompt doe kom ik niet verder met die v/r

Ik kan op die HDD toch ook niet zoeken in verkenner daar hij heen Schijfletter heeft

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.