Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Volgens R-Studio is die schijfletter E:

Dus in CMD (als admin), typ : chkdsk e: /v /r

Ben nu efkens afwezig - gezien de grote hitte nu buiten voel ik mij verplicht een frisse apéro te nemen.

Geplaatst:

Ik had ook al een beetje gezocht op mp4 herstellen, maar blijf dit krijgen opties van VLC instellen gevolgd, in de map is het wel een mp4 bestand
image.png.d81c991138aab31b7bb01c2bf9345c80.png

Geplaatst: (aangepast)

Ik volg niet meer.

Volgens een vorig printscreen heb je de volgende schijven : D, H, I, G.

Een ander printscreen geeft : D, H, G, F. 

De laatste geeft dan weer : D, H, I, E, G, F. 

@Passervermeldt ook dat de partities D, G, H, F blijkbaar in een RAID opstelling staan. In R-Studio kan je zeker RAID herstellen, maar dat is hier vermoedelijk niet de bedoeling. Wel vreemd.

Een en ander is voor mij onduidelijk.

Ik zal je graag verder helpen wat betreft data recovery,  maar eerst moet de situatie van de HDD/SSD's op je systeem uitgeklaard worden - andere helpers zullen je hierbij kunnen helpen.

aangepast door p38cyq
Geplaatst:

Oke, wat ik heb/had gedaan is in 1e instantie de R Studio op de laptop geïnstalleerd. Ook de HD schijf daarmee gerecovered.
Maar omdat ik eigenlijk lieven met de vast pc werk(2 schermen) heb ik de R Studio ook daarop geïnstalleerd en gekocht.
Toen de opgeslagen scan laten recoveren op een partitie van de 1tb HD welke in meerdere partities is verdeeld.
Vandaar de verwarring. Mijn excuses daarvoor.
Ook heb ik de 5 foute filmpjes omgezet naar avi, maar ook dan werken ze niet.
Denk dus dat die echt beschadigd zijn.

Geplaatst:
11 uren geleden, Cil zei:

Ook heb ik de 5 foute filmpjes omgezet naar avi, maar ook dan werken ze niet.
Denk dus dat die echt beschadigd zijn.

Ja, dat kan, zeker gezien er al problemen met die schijf waren. R-Studio kan geen data recoveren van beschadigde sectoren, of data die overschreven werd.

Zijn die 5 filmpjes in R-Studio gemarkeerd met een rood kruisje? .

Geplaatst:

GOEDEMORGEN Nee dat is niet het geval, dat vond ik juist het vreemde eraan, alleen in de verkenner zie ik bij ieder filmpje een voorbeeld, behalve bij die 5

Geplaatst:
9 minuten geleden, Cil zei:

alleen in de verkenner zie ik bij ieder filmpje een voorbeeld, behalve bij die 5

Dat wijst er iig op dat die filmpjes brak zijn.

Je kan nog eens iets proberen met (één van die) 5 filmpjes: upload ze naar https://www.freeconvert.com/nl/vob-to-mp4

en laat ze daar - online - converteren naar een andere bestandsindeling, download het resultaat en kijk dan of ze afspeelbaar zijn of niet.

'k heb al gevallen gehad dat ze gewoon te zien waren maar ook al video's waar je nog niks  mee kon (die te slecht waren, veronderstel ik)

Geplaatst:

En ondertussen: geen rode kruisjes betekent dat die files niet gedeleted waren, en dus ook niet overschreven konden worden. Zij zijn dus inderdaad beschadigd....

Misschien zijn die alsnog te herstellen via

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.