Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
2 uren geleden, Passer zei:

Dat wijst er iig op dat die filmpjes brak zijn.

Je kan nog eens iets proberen met (één van die) 5 filmpjes: upload ze naar https://www.freeconvert.com/nl/vob-to-mp4

en laat ze daar - online - converteren naar een andere bestandsindeling, download het resultaat en kijk dan of ze afspeelbaar zijn of niet.

'k heb al gevallen gehad dat ze gewoon te zien waren maar ook al video's waar je nog niks  mee kon (die te slecht waren, veronderstel ik)

Deze optie is ook niet wat we willen, het is een 1gb hooguit uploaden, als ik een klein filmpje erbij pak en van mp4 naar bv avi omzet ook foutmelding
Ga nog een poging wagen om Linux op een USB te krijgen.
Wat een uitdagingen!!!!!

Geplaatst:

De linux staat op een usb, maar snap er geen jota van, dus nu maar weer via w11 opgestart.
Denk beter de video camera aan te sluiten en die 5 ontbrekende opnieuw op te nemen. Wordt er helemaal tureluurs van

Geplaatst:

Volgens R-Studio (afb. van 19 u geleden) heeft die schijf de letter F.

Kan je CMD op de F uitvoeren? (Dus in CMD, als admin, typ : chkdsk f: /v /r

Geplaatst:

Net pc uitgezet, ga straks nog even met die Linux in de weer. Ken het helemaal niet, maar zal een poging wagen. Eerst zo even naar de aankomst Tour de France Femme kijken op Kijkduin, is vanaf hier 10 min lopen

Geplaatst:

En ja hoor, kan er ook nog wel bij, sinds gister lekker griepje, wat koorts, hoesten, niezen, gammel, dus maar even niet naar buiten,Ik ga zo de pc weer aanzetten

Geplaatst:

Mety die linux kan ik niet overweg hoor, zoals ik op dat zwarte blokje onderaan klik, dan cmd dan enter en jouw code chkdsk f: /v /r zowel cmd kent ie niet als de code, . Ik stop met zoeken en ga de 5 films opnieuw opemen

Geplaatst:
6 minuten geleden, Cil zei:

Ik stop met zoeken en ga de 5 films opnieuw opnemen

Dat lijkt me een goed plan, Cil.

En als je dat gedaan hebt, dan moet je de persoon voor wie je alle inspanningen hebt verricht, op het hart drukken om minimaal 1 en liever 2 kopieën te maken van alles wat je nu hebt gerecoverd.

Die kopieën moeten op verschillende media staan, bijvoorbeeld op twee verschillende externe harde schijven of USB sticks.

Een ongeluk zit in een klein hoekje, zoals je nu gemerkt hebt. En als zoiets onverhoopt weer voorkomt, dan zijn jullie dolblij met een back-up van die filmpjes.

Geplaatst:
18 minuten geleden, Cil zei:

zoals ik op dat zwarte blokje onderaan klik, dan cmd dan enter en jouw code chkdsk f: /v /r zowel cmd kent ie niet als de code

cmd zou normaal altijd moeten werken?

Hoe open je cmd eigenlijk?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.