Ga naar inhoud

nooit besteld rek van cleverbridge cc cleaner

RONALDUS

Aanbevolen berichten

Heb jij in het verleden betaald voor CCleaner? Je hebt immers naast de gratis versie van Cleaner ook de Professional versie. Die Professional versie kost € 39,95 per jaar.

Heb jij destijds een abonnement afgesloten voor CCleaner Professional dat automatisch verlengd wordt? Dan helpt het niet dat je CCleaner van je pc verwijdert. Dan moet je het abonnement eerst opzeggen en daarna pas Ccleaner verwijderen.

Hier wat informatie in het Nederlands over het abonnement voor Ccleaner: https://support.ccleaner.com/s/article/how-do-i-manage-my-ccleaner-subscription?language=nl_NL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er zelf geen ervaring mee. In het verleden heb ik wel Ccleaner Professional aangeschaft, maar na 1 jaar liep dat vanzelf af. Ik had dus niet gekozen voor automatische verlenging.

Heb je de link die ik gaf volledig doorgelezen?

De afbeelding die op die website staat, is aan de kleine kant. Daarom zet ik hieronder een screenshot dat ik zelf gemaakt heb:

66bf23b6e49aa-2024-08-16_11_58_08-CClean

Zoals je bovenaan kunt zien, is mijn licentie gedeactiveerd, omdat ik niet reageer op verzoeken om mijn licentie te reactiveren. Die vraag om de licentie te vernieuwen krijg ik wel wanneer ik Ccleaner open. En die vraag ziet er dan zo uit:

66bf243913234-Licentie_CCleaner_verlopen

Ik klik dan op 'Later nog eens vragen' en dan verdwijnt die melding.

Nu over naar jouw vraag: hoe stop ik die automatische verlenging?

Open de app Ccleaner

In de meest linkse kolom klik je op Opties.

In de kolom daarnaast klik je dan op Info.

In het rechter paneel klik je op Licentiegegevens.

In het venster dat je daarna te zien krijgt, hoor je een knop Abonnement beheren te zien.

Klik op de knop Abonnement beheren om uw webbrowser te openen en naar de portaal voor abonnementsbeheer te gaan. Hier vindt u informatie over uw licentie en hebt u de mogelijkheid om uw betalingsgegevens bij te werken of uw abonnement te annuleren. U kunt uw abonnement annuleren door Automatisch verlengen uit te schakelen.

Hoe dat laatste eruit ziet, weet ik niet, omdat ik nu geen abonnement op CCleaner heb. Goed kijken en als je er niet uitkomt, dan maak je een screenshot van die situatie en plaats je die in een volgende reactie in dit topic. Wel ervoor zorgen dat er geen persoonlijke informatie leesbaar is op dat screenshot. Persoonlijke informatie kun je zwart maken in een fotobewerkingsprogramma, zoals Paint.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou ik kunnen doen, maar het is voor mij geen probleem, heer Leono. 
Ik gebruik Ccleaner de laatste jaren zeer zelden. Misschien twee à drie keer per jaar, en dan vooral wanneer iemand op een forum er een vraag over stelt. 

Zo heb ik op mijn pc wel meer programma’s staan die ik niet dagelijks gebruik, maar enkel en alleen wanneer iemand er een vraag over stelt. Bijvoorbeeld de app Mail van Microsoft (die nu Outlook New heet) of Outlook 2016 (onderdeel van Microsoft Office 2016). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.