Ga naar inhoud

nooit besteld rek van cleverbridge cc cleaner

RONALDUS

Aanbevolen berichten

Heb jij in het verleden betaald voor CCleaner? Je hebt immers naast de gratis versie van Cleaner ook de Professional versie. Die Professional versie kost € 39,95 per jaar.

Heb jij destijds een abonnement afgesloten voor CCleaner Professional dat automatisch verlengd wordt? Dan helpt het niet dat je CCleaner van je pc verwijdert. Dan moet je het abonnement eerst opzeggen en daarna pas Ccleaner verwijderen.

Hier wat informatie in het Nederlands over het abonnement voor Ccleaner: https://support.ccleaner.com/s/article/how-do-i-manage-my-ccleaner-subscription?language=nl_NL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er zelf geen ervaring mee. In het verleden heb ik wel Ccleaner Professional aangeschaft, maar na 1 jaar liep dat vanzelf af. Ik had dus niet gekozen voor automatische verlenging.

Heb je de link die ik gaf volledig doorgelezen?

De afbeelding die op die website staat, is aan de kleine kant. Daarom zet ik hieronder een screenshot dat ik zelf gemaakt heb:

66bf23b6e49aa-2024-08-16_11_58_08-CClean

Zoals je bovenaan kunt zien, is mijn licentie gedeactiveerd, omdat ik niet reageer op verzoeken om mijn licentie te reactiveren. Die vraag om de licentie te vernieuwen krijg ik wel wanneer ik Ccleaner open. En die vraag ziet er dan zo uit:

66bf243913234-Licentie_CCleaner_verlopen

Ik klik dan op 'Later nog eens vragen' en dan verdwijnt die melding.

Nu over naar jouw vraag: hoe stop ik die automatische verlenging?

Open de app Ccleaner

In de meest linkse kolom klik je op Opties.

In de kolom daarnaast klik je dan op Info.

In het rechter paneel klik je op Licentiegegevens.

In het venster dat je daarna te zien krijgt, hoor je een knop Abonnement beheren te zien.