Ga naar inhoud

Printer toevoegen lukt niet

vxvk

Aanbevolen berichten

Ik probeer mijn brother laserprinter weer aan te sluiten. Als ik zoek op nieuwe apparaten, wordt de printer wel gevonden maar het stuurprogramma is er niet. Ik heb het stuurprogramma gedownload maar kennelijk wordt het niet gevonden. Waar moet ik het stuurprogramma neerzetten op mijn laptop, zodat het gevonden kan worden. Windows 11 Lenovo T460S. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over welke Brother laserprinter gaat het hier? Kun je het volledige type vermelden, bijvoorbeeld Brother HL-L2445DW?

Installeren van een printer gaat doorgaans op de volgende manier:

1. Sluit de printer nog niet aan!

2. Download de software voor de printer bij de fabrikant, in jouw geval bij Brother: https://www.brother.nl/ondersteuning

3. Installeer de software. Meestal download je de software voor Windows computers als een .exe bestand. Dubbelklik erop om de installatie te starten. (Of klik erop met de rechter muisknop en kies dan 'Als administrator uitvoeren' om de installatie te starten)

4. Sluit de printer pas aan wanneer daar tijdens de installatie van de software  om gevraagd wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel. Ik heb de software van de printer gedownload en met je aanwijzingen geïnstalleerd. Hij doet het weer! Het is de HL1210W. Dit topic kan dus weer worden gesloten. Wel heel snel, maar ook snel opgelost. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.