Ga naar inhoud

Outlook 2016 verzonden mails komen niet aan


Yann63

Aanbevolen berichten

Mijn Outlook 2016 is via IMAP verbonden met de Telenet server. Connectie imap en smtp zijn getest en werken.

Ik kan mails ontvangen maar mails verzenden gaan wel buiten maar arriveren niet bij de ontvanger.

Ze zijn wel zichtbaar in de webmail van Telenet en Outlook onder verzonden berichten.

Verstuur ik de mail rechtstreeks vanuit Webmail dan komt deze wel toe bij de ontvanger.

Reeds Outlook en Office volledig opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat.

Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Is nog maar enkele dagen geleden opgedoken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, abbs zei:

Zoals ik reeds aangaf, zijn deze settings getest is gaven die geen foutmelding. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, abbs zei:

Hallo,

 

Klik start > klik Alles > klik Outlook (new) en stel daar Telenet eens in.

 

Afbeelding
 
Kan je daarmee wel verzenden enz.

Outlook new hebben we gewist van onze computer. Tot voor een paar dagen liep alles perfect, nu plots niet meer. Misschien een update van Outlook met een bug, misschien een probleem met Telenet. Heb Telenet ook reeds om advies gevraagd, nog geen antwoord.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.