Ga naar inhoud

USB stick nog te redden ?


lomar43

Aanbevolen berichten

als hij hem niet herkent, kan hij er ook niets mee aan natuurlijk

 

maar toch dit even nog: je hebt het venster toch helemaal uitgerokken of naar beneden gescrold, zodat er onder de onderste G-schijf niets meer te zien is?

(ik veronderstel van wel, anders stond hij normaal ook bovenaan bij - ma 'k vraag het je toch maar eens...)
 

heb je hem al eens in een andere usb-poort gestoken - eventueel in een ander systeem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

het eigenaardige is, dat hij hem blijkbaar wel 'deels' herkent want hij toont hem in schijfbeheer èn geeft hem een letter.

(zou het een fout in de NFTS-table kunnen zijn ??)

 

- heb je er data op staan die je nergens anders staan hebt (en die je terug wil als het kan) ?

- en een oud (raar) middeltje dat vroeger wel eens lukte: plug hem in en kijk in 'gewone' programma's in hun verkenner of diè hem misschien nog herkennen?

   (vb in een tekstverwerker,...) - 'k heb ooit geweten dat dit lukte (vraag me geen verklaring)

- steek ook eerst eens een andere stick in die poort - wordt die gewoon herkend? Probeer daarna eens die bewuste stick opnieuw?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was een lege stick, geformateerd in Fat32 (moet zo van Toyota om een nieuwe navigatie te plaatsen)

Die navigatie kaarten komen als Zip bestand. Ik heb dit bestand op mijn NAS geplaatst. Bij het uitpakken naar de stick stopte alles halverwege.

Het Zip bestand verplaatst naar de laptop in "downloads"

Een andere stick genomen (fat32) en vanuit "downloads" naar de stick laten uitpakken.

Alles werkt perfect en heb de nieuwe kaarten kunnen plaatse in de auto.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan vrees ik, zoals de andere helpers, dat die stick verloren is.

R-Studio herkent in principe alle "formats", en er zijn er veel, met inbegrip van de beschadigde.

Het label & merk en type worden nog wel herkend, maar de rest niet. Vermoedelijk een hardware fout.

Zoals @porrelaar zegt : weggooien (helaas)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.