Ga naar inhoud

Inloggen in My mutualiteit lukt niet met PC, met smartphone vrouw wel!!!

v4-lover

Aanbevolen berichten

Heel raar gevalletje volgens mij.
De vrouw en ik zelf zitten bij dezelfde mutualiteit.

Wij kunnen enkel inloggen via haar smartphone Samsung A54.

Ik heb zelfde smartphone en hiermee lukt het niet.

Dus ook niet mogelijk in te loggen via de PC...zowel ik niet en mijn vrouw niet via de PC

Het enige dat lukt is via haar smartphone zowel met mijn mutualiteit account als de hare.

Alle andere ....zoals MyFarys, MyEneco....werken allemaal.

Tijdelijke bestanden, cookies, geschiedenis werden reeds gewist >> geen oplossing.

Dit krijg ik als melding:

Ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord.

Controleer of je numerieke toetsenbord actief is (Num Lock).

De gebruikersnaam mag geen spaties bevatten.

Zeker van dat gebruiksnaam en rijksregister.nr correct werden ingevuld.

Gebruikersnaam vergeten?

• Geef je rijksregisternummer in.
  • We bezorgen je gebruikersnaam via e-mail of sms.

• Het rijksregisternummer dat je invulde bestaat niet.
    Controleer of je numerieke toetsenbord actief is (Num Lock).

• Wachtwoord vergeten?
    Geef je gebruikersnaam in.
    Deze gebruikersnaam bestaat niet.

• Controleer of je numerieke toetsenbord actief is (Num Lock) en of je toetsenbord ingesteld is op Shift lock of Caps lock (hoofdletters).

Benieuwd wat jullie er van denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, kape zei:

Heb je al eens geprobeerd of je kan inloggen via één van de andere methodes die de Lib.Mut. voorstelt: CSAM, of Itsme ? En lukt dat dan ?

Nog niet geprobeerd maar had het graag via user en login gehad. Heel raar vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, v4-lover zei:

Nog niet geprobeerd maar had het graag via user en login gehad. Heel raar vind ik.

Het is inderdaad héél erg raar. Maar het gebruik van de andere methoden zou (eventueel) kunnen uitwijzen of er mogelijk problemen zijn met de registratie van je RR-nummer e.d. Niet dat je daarmee onmiddellijk het probleem kan oplossen, maar zet je mogelijk op weg naar een reden van de foutmelding. En nog: via de website van de LM kan je ook problemen met inloggen melden. Misschien kan je deze optie ook eens uitproberen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, kape zei:

Het is inderdaad héél erg raar. Maar het gebruik van de andere methoden zou (eventueel) kunnen uitwijzen of er mogelijk problemen zijn met de registratie van je RR-nummer e.d. Niet dat je daarmee onmiddellijk het probleem kan oplossen, maar zet je mogelijk op weg naar een reden van de foutmelding. En nog: via de website van de LM kan je ook problemen met inloggen melden. Misschien kan je deze optie ook eens uitproberen ?

Via ItsMe gaat het ook niet.

Gebruik Google Chrome.

Screenshot_20240830_090734_Samsung Internet.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, v4-lover zei:

Ik kan inloggen in MyLM via de link in de e-mail van LM. Via zoekopdracht in Google lukt het niet.

Heb je ook een andere browser dan Google Chrome op de PC en smartphone. Zo ja, probeer het daar dan eens mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.