Ga naar inhoud

Inloggen in My mutualiteit lukt niet met PC, met smartphone vrouw wel!!!

v4-lover

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, v4-lover zei:

Juist geprobeerd met de bestaande Google Chrome >>> Werk niet.

Firefox geinstalleerd >>> Hiermee werrkt het wel

Dan lijkt het me zinvol om eens in te informeren bij LM of er nog problemen zijn bij klanten met Chrome. Want dat het hier aan de browser zou kunnen liggen, lijkt me wel plausibel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, kape zei:

Dan lijkt het me zinvol om eens in te informeren bij LM of er nog problemen zijn bij klanten met Chrome. Want dat het hier aan de browser zou kunnen liggen, lijkt me wel plausibel.

Zal ik doen en als ik antwoord krijg zal ik dit hier posten.

Alvast dikke merci voor de hulp....ik had er niet aan gedacht dat dit aan de browser kon liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, v4-lover zei:

Zal ik doen en als ik antwoord krijg zal ik dit hier posten.

Alvast dikke merci voor de hulp....ik had er niet aan gedacht dat dit aan de browser kon liggen.

Mail verstuurd maar ik denk er juist aan dat op de Samsung a54 van mijn vrouw het wel werkt en die heeft ook Google Chrome!!!

Toch al bedankt voor het meedenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, v4-lover zei:

Mail verstuurd maar ik denk er juist aan dat op de Samsung a54 van mijn vrouw het wel werkt en die heeft ook Google Chrome!!!

Klopt helemaal. Dat is het vreemde aan het hele verhaal. Maar het is niet omdat jullie beiden hetzelfde Samsung-toestel hebben, dat ook de "instellingen" van dit toestel identiek zijn. Dat zou (eventueel) voor verschillende reacties op de website kunnen zorgen. Je zou ook - bij wijze van test - op het toestel van je vrouw eens Firefox kunnen installeren en dan zien wat dat oplevert. En uiteraard is het antwoord van LM ook belangrijk ... mogelijk hebben zij meer inkijk op de specifieke problemen van jullie accounts ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, kape zei:

En welke URL gebruikten jullie daarvoor voor het inloggen, dan ??? Maar goed dat het opgelost is !

Gewoon via Google intypen LM en dan naar O-Vl gaan. Ik begrijp het niet. En via Mozilla Firefox ging dat wel op deze manier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.