Ga naar inhoud

Google account

RONALDUS

Aanbevolen berichten

Goede morgen, ik heb g mail dus ik tik op het icoontje en daar zijn de mailtjes. Maar nu is er ineens de vraag  gebruikersnaam en wachtwoord. Het wachtwoord wat ik heb opgeslagen is ineens niet goed meer. Dus hebben we een nieuw wachtwoord gemaakt,word niet goed gekeurd.?  Dan maar op een andere manier, dan komt er een controle nummer op je tel,of je moet aangeven op je tel dat je het zelf bent. enz  enz   Maar ik heb op mijn tel 3 meldingen dat mijn account is hersteld.  Maar als ik dan daarna op gmail, wil verschijnt weer de vraag,inloggen en begint het verhaal opnieuw. Vast bedankt voor het meedenken  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien deze melding steeds weer terugkeert, zou dit kunnen veroorzaakt worden door het feit dat je "cookies" telkens worden gewist. Dit kan bvb. door instellingen in je antivirussoftware of door cleantools. Bekijk dat eens ! Is het een cleantool, dan is het probleem eenvoudig op te lossen door dit te verwijderen (sowieso verstandig, want cleantools veroorzaken vaak meer problemen dan ze oplossen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou clean is clean is verwijderd,en toen?  Hij blijft gebruikersnaam  en wachtwoord vragen,en als ik dan een nieuw wachtwoord maak en alles hersteld,ook mijn account. dan blijft dit verschijnen.  ik kan mijn mail op de pc niet openen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het is opgelost,ik ben geblokkeerd omdat ik op een moment toen het gevraagd werd,niet reageerde dat ik al 18 jaar was.

Dat is natuurlijk bull shit,maar dat zijn de gevolgen als je wat meer blote billen kijkt als gemiddeld.Dan verzinnen ze wel wat.

Ze kunnen zo mijn leeftijd zien bij het beheren van Google accounts. Maar het is een ondoordringbare warboel van mogelijkheden,om dit recht te zetten.Ze geven bij het inloggen gewoon door dat je wachtwoord niet klopt wat ik al 2 jaar gebruik. Maar goed, ik bedank iedereen die zich er mee heeft bemoeit,en ik heb het zelf opgelost,ondanks mijn beperkte kennis,las ik op de site.🤣 opa is al 75 jaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

• kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.