Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb ook een probleem met dollartekend . Zonder iets in te geven komen er dollartekens.

Toetsenbord schoongemaakt.

Medion 62197

MSN 30031359

 

Ik heb er AVG en CCleaner op staan 

Geplaatst: (aangepast)

Klopt, maar er staat wel een vraag bij: Kijk eerst of er niks vuil is in de toetsenbord.

en is dit of niet? (al schrijf je wel dat je het proper maakte natuurlijk - maar soms blijven kleine deeltjes wel eens hangen)

 

Twee: zelf snap ik dit niet, maar mogelijk jij wel:  "Je hebt Medion en dan dient je onderaan de msn nummer op te geven."

(ik begrijp dus niet waar Stegisoft naartoe wilde - misschien jij wel?)

aangepast door Passer
Geplaatst:

Je vraag is nog maar een uur oud, dus hebben nog weinig mensen het gelezen - wellicht hebben sommigen nog wel een idee.

(het enigste waar ik nu aan zou denken is malware- maar mijn kennis is ook niet 'oneindig' :) )

 

Je plaatste je vraag in Hardware (en dat zou idd wel eens daaraan kunnen liggen), maar 'k zet ze even in Windows (heb je de 11 of nog de 10?)

daar bereikt ze meer mensen.

Moest het toch aan hardware blijken te liggen, komt ze terug hier in dit onderdeel.

Geplaatst: (aangepast)

Wat je kan uitproberen:

schakel in apparaatbeheer het toetsenbord uit. Als het typen van $ dan nog doorgaat is het een software-/virusprobleem. Als het typen wegblijft is er een hardwareprobleem met het toetsenbord.

Opm.: met uitgeschakeld toetsenbord kan je nog altijd typen via het schermtoetsenbord: Houd de Windows- en Ctrl-toets ingedrukt en druk op O om dat te openen.

 

 

1 uur geleden, Passer zei:

Je hebt Medion en dan dient je onderaan de msn nummer op te geven.


Stegisoft bedoelt: mocht je op de Medion-site gaan zoeken naar info over je toestel dien je het MSN-nummer op te geven. Je krijgt dan hulp voor jouw specifiek model.

In je startpost staat het MSN-nummer: 30031359

Bij Medion vind je dan alle drivers en downloads hier: https://www.medion.com/be/nl/service/product-detail/30031359


Via probleemdiagnose kom je op een pagina waar enkele mogelijk oplossingen voorgesteld worden :
https://www.medion.com/be/nl/service/troubleshooter/solutions  (al twijfel ik of daar iets nuttig tussen staat)

 

aangepast door nokiaprox
Geplaatst:

bij dit soort vage klachten altijd eerst: ga start, open het afsluitmenu, kies de optie opnieuw opstarten.

dan veegt windows het werkgeheugen echt leeg en bouwt het het operating system weer maagdelijk op.

(nb: da's dus iets anders dan uitzetten en weer aanzetten!)

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.