Ga naar inhoud

Dollar teken


Ruud1952

Aanbevolen berichten

Klopt, maar er staat wel een vraag bij: Kijk eerst of er niks vuil is in de toetsenbord.

en is dit of niet? (al schrijf je wel dat je het proper maakte natuurlijk - maar soms blijven kleine deeltjes wel eens hangen)

 

Twee: zelf snap ik dit niet, maar mogelijk jij wel:  "Je hebt Medion en dan dient je onderaan de msn nummer op te geven."

(ik begrijp dus niet waar Stegisoft naartoe wilde - misschien jij wel?)

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vraag is nog maar een uur oud, dus hebben nog weinig mensen het gelezen - wellicht hebben sommigen nog wel een idee.

(het enigste waar ik nu aan zou denken is malware- maar mijn kennis is ook niet 'oneindig' :) )

 

Je plaatste je vraag in Hardware (en dat zou idd wel eens daaraan kunnen liggen), maar 'k zet ze even in Windows (heb je de 11 of nog de 10?)

daar bereikt ze meer mensen.

Moest het toch aan hardware blijken te liggen, komt ze terug hier in dit onderdeel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je kan uitproberen:

schakel in apparaatbeheer het toetsenbord uit. Als het typen van $ dan nog doorgaat is het een software-/virusprobleem. Als het typen wegblijft is er een hardwareprobleem met het toetsenbord.

Opm.: met uitgeschakeld toetsenbord kan je nog altijd typen via het schermtoetsenbord: Houd de Windows- en Ctrl-toets ingedrukt en druk op O om dat te openen.

 

 

1 uur geleden, Passer zei:

Je hebt Medion en dan dient je onderaan de msn nummer op te geven.


Stegisoft bedoelt: mocht je op de Medion-site gaan zoeken naar info over je toestel dien je het MSN-nummer op te geven. Je krijgt dan hulp voor jouw specifiek model.

In je startpost staat het MSN-nummer: 30031359

Bij Medion vind je dan alle drivers en downloads hier: https://www.medion.com/be/nl/service/product-detail/30031359


Via probleemdiagnose kom je op een pagina waar enkele mogelijk oplossingen voorgesteld worden :
https://www.medion.com/be/nl/service/troubleshooter/solutions  (al twijfel ik of daar iets nuttig tussen staat)

 

aangepast door nokiaprox
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.