Ga naar inhoud

benaming mappen in titelbalk

Nico De Brabander

Aanbevolen berichten

Dat is nogal bijzonder wat jij te zien krijgt in de tabbladen van de Verkenner. Ik heb dat zelf nog niet eerder gezien.

Een zoektocht met Google bracht me bij dit topic waar hetzelfde probleem genoemd wordt: https://forums.stardock.com/528314/after-24h2-each-tab-name-will-have-the---file-explorer-suffix

Maar die persoon gebruikte Groupy 2 (van Stardock) én hij had al (als Windows Insider, neem ik aan) versie 24H2 van Windows 11. Bij de overgang van 23H2 naar 24H2 begon bij hem dat probleem.

Als jij ook Groupy 2 gebruikt en versie 24H2 van Windows 11, dan zou je Groupy uit moeten schakelen om je probleem op te lossen.

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je antwoord porrelaar.

Ik gebruik geen Groupy 2, enkel Startallback. Maar als ik deze uitschakel staat die 'verkenner' er nog steeds. Ik werk ook nog steeds met Windows versie 23H2.

Het probleem richt zich bij mij op de taakbalk. Bij het voorbeeld die je hebt aanhaalt weet ik niet goed waar daar het probleem zit.

Het lijkt er op dat het daar bij de tabs bovenaan is.

Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Vaak word dit veroorzaakt door een aanpassingen of een programma, sinds wanneer is dit en heb je toen iet gedownload of veranderd?

Doe ook eens het volgende:

1. plaats een grote printscreen:

2. voer de tool FRST eens uit.

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit via de onderstaande link naar het bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool Link

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Als er een melding van Smartscreen komt doe het volgende Handleiding als je klaar bent mag je hem weer aanzetten.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.

• Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nico, even tussendoor, want het staat mogelijk los van je huidige probleem... Jij gebruikt StartAllBack, en volgens het logje Addition.txt is dat versie 3.7.11. Als dat inderdaad jouw versie van StartAllBack is, dan kun je komend najaar problemen gaan verwachten bij de upgrade naar versie 24H2 van Windows 11. Die upgrade zal dan geweigerd worden vanwege de aanwezigheid van StartAllBack.

Info hier: https://www.neowin.net/news/microsoft-is-blocking-windows-11-build-upgrades-on-systems-with-startallback/

Natuurlijk is er intussen een nieuwe versie van StartAllBack die wél compatibel is met versie 24H2 van Windows 11. Dat is iedere versie gelijk aan of hoger dan versie 3.8.

Je kunt StartAllBack binnen het programma updaten:

Open het Configuratiescherm en open dan StartAllBack.

Klik in de linker kolom op Over en laat dan zoeken naar updates.

De meest recente versie van StartAllBack is momenteel 3.8.7.

66dd8eb312a91-2024-09-08_13_37_31-StartA

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, porrelaar zei:

Nico, even tussendoor, want het staat mogelijk los van je huidige probleem... Jij gebruikt StartAllBack,

Die kan ook het probleem veroorzaken want "StartAllBack" doet aanpassing aan de verkenner (ook al heb je die uitgezet heeft die reg aanpasingen gedaan).

Maar ik doe vraag voor vraag want er staan nog meer verdachte zaken op de pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb liever dat je het programma  "StartAllBack" verwijderd omdat dit programma de verkenner aanpast.

Doe eerst deze stap:

Stap 1.

Doe het volgende: open verkenner > klik op de drie … > klik Opties > Mapopties opent klik op tabblad Weergave.
Klik op "Standaardinstellingen herstellen"  klik Toepassen en OK.
Sluit verkenner herstart je pc en kijk of de gehele benaming weg is.

Stap 2.

Is het nog het zelfde verwijder "StartAllBack" herstart je pc doe stap 1. nogmaals en kijk of het weg is.

Andere vraag, ik zie vele downloads staan er illegale programma's op je pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een verouderd onderwerp. Heb je een gelijkaardige vraag? Start dan een nieuw topic in dit forumonderdeel aub.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.