Ga naar inhoud

HP Pavilion laptop

strooierman

Aanbevolen berichten

have a HP Pavillion from 2002 not been used in 6 years started it up and no problem wifi connect battery charged and did so for 5 hour's I love this old thing BUT it is running xp I can't do anything if I could get a operating system working I use it again I used it for 18 years it never let me down.

Please Please Please help me

Strooierman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Strooierman,

welkom op PCH - maar dit is dus een Nederlandstalig forum - wil je geholpen worden stel dan je vraag in het Nederlands

(nog zo makkelijk voor andere leden)

èn... gebruik ook punten en hoofdletters om je zinnen te scheiden (ook weer zo makkelijk enz...)

maar uit je forumnaam meen ik op te mogen maken dat je wel degelijk Nederlands kan?

(answering in English wil make me close your topic)

Voor de andere lezers:

"heb een HP Pavillion uit 2002 die ik 6 jaar niet heb gebruikt, opgestart en geen probleem wifi-verbinding batterij opgeladen en dat 5 uur lang gedaan ik hou van dit oude ding MAAR het draait op xp ik kan niks doen als ik een besturingssysteem aan de praat krijg ik het weer ik heb het 18 jaar gebruikt het heeft me nooit in de steek gelaten.

Alstublieft, alstublieft, alstublieft help me"

Enne: formuleer je vraag even anders want er zijn dingen die ik niet begrijp:

Je hebt je system 6 jaar niet gebruikt. Maar dan: 'opgestart en geen probleem' : als dat klopt, zie ik niet waarom je hier hulp komt zoeken..?

Maar dan: " MAAR het draait op xp ik kan niks doen"

Tja, wat is het nu: eerst zeg je 'geen probleem' en nu 'ik kan niks doen" - dat kan ik niet aan mekaar knopen...

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Dit is een verouderd onderwerp. Heb je een gelijkaardige vraag? Start dan een nieuw topic in dit forumonderdeel aub.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.