Ga naar inhoud

Blauw Scherm fout

Jive1

Aanbevolen berichten

• Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

Ga naar de map C:\Windows\Minidump , open die en kijk of er .dmp bestanden in stan.
Zo ja, doe het volgende:

Maak een nieuwe map aan bv c:\temp,

Kopieer de minidumps die erin staan, plaats deze in c:/temp maak hier een zip-bestand van.

Uitleg: http://www.hoezelfmaken.nl/index.php/computers/zelf-een-zip-bestand-maken
Upload die naar: http://www.filedropper.com/
En plaats dan de verkregen link in je volgende antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

De fout word toegeschreven aan "ntkrnlmp.exe" dit is een algemene fout in de Windows-kernel en dit kan komen door verouderde drivers.

Hier enig uitleg: https://www.sysnative.com/forums/threads/why-does-ntkrnlmp-exe-appear-as-the-main-cause-in-bsod-dump-files.39815/

Je kan de drivers van je videokaart eens nakijken of je de laatste nieuwe gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's wel moeilijk, want ten eerste ken ik al die fabrikanten niet, en ten tweede soms zijn er daarbij 2 of meerdere varianten, en dan weet ik ook niet welke te kiezen. Maar ik ga proberen om in de toekomst bij de fabrikanten te updaten. 

Dank U.

Groeten.

Jive1 - belgium

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Gisteren, toen ik meldde dat de drivers waren ge-updated, kort daarna, ca 15 minuten, had ik reeds opnieuw een blauw scherm, en de computer startte dan automatisch terug op.. Die  update van de drivers heeft dus blijkbaar niet echt geholpen.
Anderzijds, vanmorgen, 15 september, had ik weer een een fout, namelijk, en dat had ik gisteren niet gemeld, sorry, het springen van de zekering van de stroomkring in mijn huis, waar mijn pc aan hangt. Eigenlijk heb ik dat ook herhaalde malen tegen gekomen, maar ik heb dat jammer genoeg gisteren niet gemeld.

De fout die ik tegenwoordig regelmatig heb is dus dubbel, enerzijds blauw scherm en anderzijds het springen van de zekering, op onverwachte momenten, zelfs als ik niet op de pc werk, maar als hij wel aangesloten is, onder stroom staat dus.

Soms treden die fouten slechts maar eenmaal per dag op, soms meerdere malen, maar bijna geen dag gaat tegenwoordig voorbij zonder dat de fouten, de ene of de andere, of zelfs beide, optreden ( ik heb veel vije tijd, en zit dus veel uren per dag op mijn pc met Flight Simulator...  )

Kan u me nog verder helpen aub?

Groeten

Jive1 - Belgium

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een verouderd onderwerp. Heb je een gelijkaardige vraag? Start dan een nieuw topic in dit forumonderdeel aub.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.