Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zoals ze hier beweren kan iWorks 09 samem werken met Windows PC, zoals de bewering op het bijgevoegde afbeelding, klinkt dit wel geloofwaardig aan en wat is er van waar. Zodus zou deze software ook op Vista moeten draaien veronderstel ik, of begrijp ik dit verkeert ??.

post-2413-1417703819,9151_thumb.jpg

Geplaatst:

Als ik dit eerst brand op een virtuele cd speler zoals deamomtools, dan kan ik er wel iets mee doen. Hoe en wat ga dit in zijn werk. Kan ik dit nadien dat bestand wel op Vista gebruiken. Ik vraag messchien heel veel maar hier wil ik wel meer over weten in het mogelijke.

Geplaatst:

Met deamontools kan je dit bestand openen en dan gaat dit zich gedragen als een cd speler en kan je vanaf daar de installatie starten.

Als deamontools werkt onder Vista ga je dit bestand ook onder vista kunnen gebruiken.

Geplaatst:
Met deamontools kan je dit bestand openen en dan gaat dit zich gedragen als een cd speler en kan je vanaf daar de installatie starten.

Als deamontools werkt onder Vista ga je dit bestand ook onder vista kunnen gebruiken.

Ik vrees dat dit niet zal lukken, ik heb even verder gezocht op de site van apple bij de syssteemvereisten voor iWorks 09.

Zie website

Apple - iWork - Systeemvereisten

Ik sluit het zeker niet uit dat het messchien wel lukt met deamtools. ;-)

Geplaatst:
Probeer het uit zou ik zeggen.

Laat maar weten wat het resultaat was.

Spijtig, het kan het bestand niet openen. Bij het openen krijg ik een foutmelding.

Vermoedelijk werkt die iWorks 09 enkel zoals beschreven in de syssteem informatie. ;-)

post-2413-1417703820,7457_thumb.jpg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.