Ga naar inhoud

Thunderbird start niet in Postvak IN

vxvk

Aanbevolen berichten

Ik werk al jaren met Thunderbird en dat bevalt me prima. Maar na de laatste update gebeuren er lastige dingen. Ten eerste start Thunderbird niet meer op met Postvak IN.Dat is lastig want dan moet ik eerst op de het pijltje rechtsboven drukken. Dan worden alle items nog een keer gestart en dan kan ik bovenin kiezen voor Postvak IN. In de regel erboven staat dan een hele rij berichten die geweest zijn. Dat is erg vervelend. Het kost heel veel tijd. Ten tweede komen antwoorden op e-mails niet meer gewoon op de datum van het antwoord binnen maar ergens, niet vetgedrukt, dus niet opvallend, bij het oorspronkelijke bericht. Het is dan niet duidelijk of er een antwoord is, want er staat alleen maar een datum van de eerste mail.  Heeft iemand hier een oplossing voor? Op mijn laptop met Windows 10 werkt alles nog gewoon als vanouds. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gerda,

heb je de laatste versie?  image.png.79a15547fb5b9a26adbd352845cdfae9.png

want wat jij beschrijft komt me vreemd voor  (enfin: niet dat ik het betwijfel, maar bij mij is dit helemaal niet zo)

bij mij opent hij gewoon zo: 2024-09-27_14-39.png.9a91fb103892771c17df5abbd67a1dba.png

enne: is dit plots gekomen ?

nog enne: heb je geen backup die je kan terugzetten?  (éérst een nieuwe maken zodat jij al je huidige gegevens nog hebt, dan een oude

terugzetten, kijken of die het ook heeft - en dan je pas-gemaakte backup terugzetten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, vxvk zei:

Ten eerste start Thunderbird niet meer op met Postvak IN.

Waar start Thunderbird dan mee op? Thunderbird zal openen met het postvak dat openstond toen jij de laatste keer Thunderbird afsloot. Als dat Postvak IN was, dan zal Thunderbird een volgende keer weer openen met Postvak IN geopend. Als jij de vorige keer als laatste de inhoud van de map Spam bekeek, dan zal Thunderbird openen met de map Spam.